• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Grund

God morgon på Er!

Astriden: Heja Heja Heja! Lycka till Gumman!

Astiden, Aybee, 31maj: Stort Tack för igår! Det var så kul att få besök trots att hela lägenheten är en enda röra. Kändes som jag mest sprang och letade efter saker men jag kan iaf meddela att Fjant blev återfunnen efter ni gick så Ni får träffa honom nästa gång

Idag ska vi beställa tapeter och jag ska fixa nytt pass

• 31 maj 2008

Hej tjejer!

Nu förstår jag vad ni menar med att inte behöva sova... Vaknade 02:22 inatt, hur pigg som helst, och låg och vände och vred på mig i sängen till kl 5:00 när det var dags att ta tåget till vardagen igen.

Tack för igår, det var jättetrevligt! Roligt att få se lägenheten, är helt övertygad om att ni kommer att få det jättefint, Grund. Ser fram emot att träffa Fjant också vid ett senare tillfälle...! Vad ska ni ha för tapeter förresten?

Astriden - lycka till idag! Du fixar det!

Stor kram!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Tråkigt att jag inte kunde komma igår, min Jonas hade dubbelbokat mig som sagt!! Väntar på pappren från skatteverket med namnändrng skall oxå ändra på allt sedan vilket jobb!!

Astrid - Lycka till idag håller tummarna för dig gumman.

Aybee - Vilken surprise Jag fick en massa fina gåvor på bröllopet!

Tjejer vad säger ni om en fika nästa vecka under veckan??

Får mina kort denna veckan och vill visa er dem

Kram

• 31 maj 2008

Nu har stora trötthetssläggan slagit mig i huvudet... Tror att det får bli en mugg varm choklad så jag får en riktig sockerchock och kan jobba som en Duracellkanin resten av eftermiddagen :)

• mrsD

val - får man fråga vad det kostade?

• AyBee

Grund - Supertack för igår. Lika mysigt som vanligt att träffa er.

31 maj - Superfin mage du har fått. Njut så mycket du kan för vips så är det över Tråkigt att dina vakna nätter kom som posten precis när vi pratade om det igår. *kramar om*

Astriden - Hoppas hoppas hoppas att det gick bra idag. Höll EN tumme (Maria )

Amor - Klar jag vill se dina kort samt höra om dagen och honeymoonen

V 39
    Mån
    AyBee

Ons
    AyBee

Tors
    AyBee - slutar jobbet kl 13, tidig fika någon?

Fre
    AyBee - ledig hela dagen

• valkyriana

mrsD
    Vi fick det gratis mot att hon får använda sig av fotona vid marknadsföring. Hade riktig tur där, hon tyckte att jag skulle passa för den fotograferingen- hoppas att hon inte ångrade sig...
    Har ingen aning om vad det kostar annars. Men jag rekomenderar det verkligen. Jag kände mig som en modell . HELT annorlunda än bröllopsfotograferingen.

• Astriden

God morgon damer.
    Suckar djupt när jag berättar att det sket sig jag tycker dock att jag blev riktigt orättvist behandlad då hela körningen tabbades för att jag är kass på att backa runt hörn.
    menmen så kan det va.. jag hoppar upp på hästen & försöker igen.

nu är det riktig höst, känner ni hur kallt det blivit?

Val, kul!! spännande att få se lite bilder hon har sitt "kontor" i huset vi flyttar från denna veckan.

• Astriden

Grund, tusen tack för en väldigt mysig söndagskväll.
    alltid lika härligt att ses, Aybee & 31 maj

• 31 maj 2008

Uppe med tuppen du med, Astriden! God morgon!

Jätteledsen för din skull, men det är bara att äta en massa glass/choklad/godis (byt ut mot vad du själv gillar bäst) ikväll, och sen ta nya tag! Du fixar det nästa gång! Stora kramen till dig!

Inatt sov jag hos en kompis eftersom mitt badrum i Örebro håller på att renoveras. Mysigt med "pyjamasparty" en vanlig måndag. Det är alldeles för få pyjamaspartyn tycker jag

Riktigt kallt och friskt idag, men det är härligt. Ska titta på ett kedjehus idag, det verkar bra, men vi får se. Vägrar ha för stora förväntningar...

Val - fotograferingen lät väldigt rolig! När får du bilderna!

Skulle gärna träffas och fika och se era bilder, Amor, men nästa vecka är jag inte i Gbg tyvärr.

Kram på er och ha en härlig tisdag!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5