• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • 31 maj 2008

Jag kan ju inte riiiiktigt få igen klänningen nu, men skulle nästan vara rädd att ta på mig den igen för att den där magiska känslan skulle försvinna...

Ja, blir det en liten tjej så passar det rosa rummet ju rätt bra Vi får se hur det känns när vi har tittat på det helt enkelt. Idag ska jag på visningen med min syster, sen kommer M på torsdag och vi tittar tillsammans då.

• Grund

Hihi 31 maj, det klart, det har hänt lite sedan den sista maj.

Nu ska jag snart åka från jobbet. Ska köra till Clas Ohlsson och köpa en båtshake så att jag kan få tag på kläderna högst upp i garderoben. Sen blir det hem och slipa igen

• BarbaBruden

Hej Babes!

31Maj
    Gillade huset starkt! Ett riktigt Barbahus! Inget alls att göra....om ni inte får en gosse då
    Slå till om ni gillar det!

Grund
    Vad ska du med en båtshake till? Har du en "topp pimpad walk-in-closet" i nya lyan med 6 meter i takhöjd a´la SATC?

Valkyriana
    Vilka superduper coola bilder!!!!! Blir oxå sugen på att göra nåt fräckt av utstyrseln som bara hänger i källaren. Vem gjorde ditt hår? Jättesnyggt!

Amor
    Jo tack, allt är klart! Handpenningen gick över i fredags. Så nu väntar vi bara på att få tillträda. Håller på att planera för fullt. Blir nog ett helt nytt kök som projekt nummer 1. Härligt! Vitt och 4 meter i takhöjd!

Kram till er alla!

• Astriden

God morgon,
    Tack för alla peppningar tjejer, ni är för goa

31, helt enig med Barba Huset ser riktigt fint ut! Tycker helt klart att det är ett bra "starthus" där ni kan bo medans barnet/nen är små & ni kommit fram till vad ert drömboende är. Go for it!

Barba, WOW 4 meter & vitt låter som en dröm

Grund, kan behövas perfekt utrymme för sånt man inte anänder varje dag.

Jag har lite svårt att fika nästa vecka, M är borta många nätter..på måndag har jag magplaket & onsdag förlossningskurs.
    men ni får gärna komam ut till oss i slutet på veckan om ni känner er nyfikna.

• Grund

Godmorgon tjejer!

Amor: Blev så glad att se dig imorse. Gick i mina egna stressade tankar så du förgyllde verkligen starten på denna dagen Sen gick jagh och tänkte på alla saker som du måste berätta om på fikat; bröllopet, Italien etc etc. Kram igen

Barba: Nja, tyvärr inte den storleken men om jag blundar och låtsas så kanske, nej inte ens då. Får nöja mig med en skrubb med 2,80 i takhöjd...så båtshaken behövs trots allt.
    Men 4 METER??? Skojar du, vad härligt!!!

• 31 maj 2008

God morgon tjejer!

Visningen igår kändes riktigt bra, och det är precis som du skriver, Astriden, ett bra startboende när barnet/barnen (man vet ju aldrig...) är små. Ska dit imorgon med M också, sen får vi se.

Barba - 4 meter! vad härligt! Kul att välja själv hur det ska se ut också.

Hoppas ni har en bra onsdag! Ikväll får jag kramas med min man igen. Myyys.

• valkyriana

Ha ha ha BÅTShake! Jag har läst båt-shake asg. Jag fattade verkligen ingenting.

Barbara- härligt att planera! 4 meter i takhöjd känns nice...

Nu har jag en liten underbar vandal-tjej på 1 1/2 år som vill ha min uppmärksamhet här.

Ha det fint

• Grund

Val, ja jag tänkte faktiskt på det när jag skrev... hade det inte varit jag som skrivit så hade jag definitivt läst båt-shake

Hoppas M tycker om huset imorgon 31maj

• Amor Eterno

Hejsan!!!

Grund - Så kul att träffa dig tänker ju på det varje dag att du bor sååå nära
    Jag längtar till fikat nästa vecka. Hoppas allt går bra idag med slipningen osv.

Astrid - Gumman vore jättekul att komma ut till dig en sväng nästa vecka, vi får tala om det då!

31 maj - Jag tyckte huset såg såå fint ut och perfekt att testa och se om man trivs i hus osv.
    Kul att det kändes bra när du var där hoppas m2b känner lika.

Barba - 4 meter what a dream, du får nog tala med Stenbruden hon designar ju kök Härligt att planera allt sånt nu

Idag skall jag se om jag & jonas kan gå iväg och simma, vi har ju sagt att vi skall göra det tillsammans.

• 31 maj 2008

Nu har jag bokat in mig på gravid-vattengympa. Förhoppningen är att det ska vara härligt, farhågorna är att jag kommer att känna mig superfånig och inte ha någon kroppskontroll alls. Typ flyta upp med magen hela tiden och sprattla som en skalbagge som ligger på rygg...

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5