• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • valkyriana

31 maj- det kommer att bli jätte härligt- alla är ju gravida där, inte bara du

• mrsD

Dyker in mellan mask-artningarna..

Astriden - Som tröst kan jag säga att jag ocå flunkade mina första uppkörning på just backa runt hörn!! kände mig som ett fån när jag va klar..

MEN, nästa gång så fick jag en jättebra uppkörningskille, (instruktör?) som fattade precis att allt berodde på nervositet o han pratade me mig hela tiden så glömde bort att jag körde upp=)

Bättre lycka nästa gång!

• Långserud

Hej flickor!

Här kommer en kram till er från en mkt mkt trött en! Vi kom hem från Malaysia igår och haft det toppen! (Grund- ni kommer få det toppen!)

Började jobba idag vilket var tungt med tanke på att vi sovit ca 10 h senaste dagarna ( +Ingen höjdare att komma tillbaka till jobbet och mötas av finansoron) .... Kunde inte sova på planet hem för lyckades pricka in att få mens typ när vi var över Indien..flygstol + mensvärk=bajs!

Nä nog med klagan! Inte hunnit läsa igenom vad som hänt men sist men lyckades fånga ordet fika och jag är på om den inte redan varit!

Å AMOR!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!! KAn tänka mig att du såg ut som en gudinna!!! Bilder bilder bilder!!

Å Barba och Maj: BIlder bilder bilder på era place också! Spännande!!!

Å Grund och Astriden: Nya hem- guuuud vad härligt!

Stor kram och hoppas att vi ses snart!!

• 31 maj 2008

Välkommen hem, Långse! Du måste berätta mer mer! En semester till ett varmt land låter som det jag längtar efter allra mest just nu, gud så skönt. Tills dess får man väl tappa upp ett varmt bad och mysa...

Idag är det torsdag, snart helg tjejer!

Kram!

• Astriden

God morgon & VÄLKOMMEN hem Långse
    enig med 31 låter underbart men får nöja mej med solglimtar & varmt bad.

31, Det är helt underbart med vattenträning det går jag ju oxå på. Vet du att du endast väger 15% av din vikt i vattnet? Du kommer att njuta & känna dej såå fri. Jah har bara två gånger kvar nu & det känns lite trist.

Idag får vi nycklarna tjejer underbart!
    Flyttlasset går imorgon bitti.

• 31 maj 2008

Så härligt för er, Astriden!!! Och var bestämd så att flyttgubbarna gör som du säger!

• Grund

God morgron tjejer!

VÄLKOMMEN HEM Långserud!
    Nu längtar jag massor och eftersom vi bara bokat själva flyget än så länge vill vi ha massor av tips Berätta berätta berätta!!!

Astriden: Grattis på nyckel-dagen!! Jag är ordentligt avundsjuk på att få flytta till ett hem där allt är klart

MrsD: Jag blir så full i skratt när jag läser. Tänk vad underbart att vi alla har olika intressen

Amor: Blev det någon simtur??

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Långserud - Välkommen hem vi ivll ju höra llt sen, inte kul att bli sjuk på planet då alla symptom känns 10 gånger värre. Men snart är det helg!

Astrid- Gus så skönt med att få flytta till nytt och fräscht ni kommer att älska första tiden i ert hem, jag och Jonas gick runt och små fnittrade hela tiden, samt att vi fick ropa på varandra och fråga vilken vånigsplan man var på

Grund- JApp det blev simmning med min underbara man, jag simmade bara 600 m, men känndes så skönt!!

mrsd- Vad gör du nu för tiden?

Tjejer idag skall vi se våra bilder från fotografen!

• mrsD

Grund - haha, ja tänkt! förra veckan kartlade vi energiflöden, biomassor osv i Bökevik=)

Amor - tja.. vi har en rapport som ska in varje vecka, så vi kartlägger olika bottnar, just nu mjukbottnar.
    Mycke maskar o titta på=)

• AyBee

Hej hej alla

Välkommen hem, Långse. Kul att du är tillbaka...alldeles brunbränd gissar jag. Inte alls avundsjuk. Jag vill ju inte se helt kritvit ut i min bröllopsklänning om snart 5 veckor. Vad ska jag göra tjejer????

Astriden - Tänkte gå in tidigt i morse och gratulera till huset men det var jobb från minut 1 psom gällde istället. Men nu säger jag GRATTIS. Cannot wait to see it!!

MrsD - Maskar....usch!!

Grund - hur går det i "röran"? Hittade ni några fina tapeter?

31 maj - Vad tyckte M om huset? *nyfiken*

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5