• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • 31 maj 2008

Ha ha... på mitt jobb är man inte ens först på plats om man kommer kl 6:00... Fast å andra sidan kan man ju gå tidigt på em då... Jag som brukade ha svårt att vara på jobbet innan halv nio i Gbg, men här på landet går det bättre, man vänjer sig...

Vad gulligt av H med rosorna! Man blir ju så glad! Låter förresten som en riktigt fin lägenhet ni har köpt, men trägolv och öppen spis. Mysigt! Går den att elda i?

Ska kolla in homepoint, låter som en riktigt bra sida!

Förresten, ingen som känner för en fikadejt på måndag?

• AyBee

Hur det går för oss.....nu har det stått stilla i några veckor känns det som, men denna veckan har jag pratat med både prästen o kyrkan.

Jag har inget "gammalt" att ha på mig och funderar nu på att låna ett par örhängen. Har än så länge inget strumpeband men det ska tärnan fixa i London har hon lovat.

M & hans bestmens är klara. Har inga kläder till sonen än men tänkte ta en tur i okt till H&M och Kapphal för de kan ha västar, slipsar o vit skjorta ibland.

Kvar att göra är egentligen:
    Köpa fyrverkerier
    Medd cateringtjejen vilken mat vi bestämt oss för.
    Beställa tårtan - vet vilken vi ska ha.
    Beställa blommorna, kan inte riktigt bestämma mig vad jag vill ha.....
    Träffa fotografen innan - ringa My i dagarna
    Beställa ringarna
    Göra klart festhäfte-utsidorna samt placeringskortlösning(?)
    Hitta stenar/kristaller att ha på borden.
    resten är nog under kontroll tror jag.

• AyBee

Astriden - Vart gjorde du dina naglar. Tyckte dina var såååå fina. Funderar på att göra iordning dom också, ifall jag får ett återfall igen. Fast nu har jag hållt mig den 4:e aug!! *stolt*

• valkyriana

Astriden- Vart gjorde ni era tackkort? Har hittat liknande, men inte riktigt som jag vill ha dem. Skulle bli jätteglad om du skulle viljqa dela med dig av er visdom

• Astriden

Aybee, hemma hos en tjej privat.
    Du kan få hennes nummer men jag kan inte lova att hon vill ta sig an dej. Gör detta som en hobby hemma efter jobbet. Men fråga skadar ju inte.
    Var föresten på den Italienska restaurangen som flyttat från Söder igår, Underbart!

Val, vår fotograf gjorde våra kort.
    Vet inte vart hon framkallade dem men det borde ju gå att göra likande själv & beställa. Lycka till!

• Astriden

glömde tala om att jag har bytt hårfärg

• Grund

Godmorgon tjejer!

Nämen, är du brunett Astriden??? Den var oväntad Välkommen i klubben!
    Antar att ni hade en mysig helg i huvudstaden?

Själv har jag tvättat och spacklat väggar hela helgen. I fredags körde jag ju norröver och köpte färg och massa joks och i lördags kom mamma ner till stan och hjälpte mig packa upp lite och själv satte jag igång med väggarna.

• Astriden

tack Grund, känns väldigt skönt med en frilla som är ler lättskött nu när bebisen snart kommer

• Grund

Astriden: Ja, det är nod praktiskt. Men du är väl ganska ljus i håret egentligen väl?

• stenbruden

Va ni har skrivit tjejer!

Val - Va härligt att ni har bokat resa till fjällen!! Nu fick jag en liten spark att leta på mera
    VA KUL att ni dök, visst är det häftigt!!! Men det där lär ju lite väl oseriöst att släppa ner er från båt med 15 min erfarenhet. Jag hoppas inte att det var ett PADI dykcenter... hrrrm...
    Men va kul att ni är sugna, det är verkligen en helt annan värld! Tur att ni är hemma nu när orkanerna drar över en efter en..
    Fortfarande rökfri?? Jag gör vågen i förskott här KÄMPA!!!

Homepoint lät som en kanonkul sida, jag är ju galen i inredning!!! Blev så lessen när min favvo affär stängde på kungsgatan

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5