• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • stenbruden

Grattis till jobbet Astriden!

Kul att ni har så bra erfarenheter från Åre, det känns lovande!
    Astriden - vi tänkte åka i januari, februari nån gång. Inte så noga exakt vilken vecka..'
    Skulle gärna bo i en stuga istället för hotell i centrum! Kommer du ihåg va den stugbyn som ni bodde i heter? Var det nära till backe o rest/pub?

Kanske tom är samma stugby som Grund menar??

• 31 maj 2008

Skönt att jobbet är bra, Astriden! Bra också att ha nåt att pyssla med innan bebisen tittar ut (även om ni har tillräckligt med flytt och grejer). Vart var du på massage förresten? Låter riktigt härligt.

Är i vecka 23 nu, och har en väldigt livlig bebis i magen. Men det är ju så mysigt...! Magen växer också, den är riktigt hård nu också.

Vi har fått veta att två av våra allra närmaste vänner ska ha barn i mars, så roligt!

Härligt med bilen, Grund! Inget dåligt betyg H gav den, om han jämförde med Lamborghini

• Stjärnis

Hejsan! Nu smyger jag med BT på lunchrasten igen

Vi har blviit lovade att vårt internet skall installeras i veckan men jag tror det när jag ser det!

Hoppas att det är bra med er alla?!

Amor: Hoppas du hade en underbar dag? Vill höra allt!

Här är allt bra. Jag börjar komma in i jobbet även om det fortfarande är mkt nytt och vi njuter för fullt av att bo nära våra föräldrar och syskon igen..

KRAM PÅ ER!!

• AyBee

Hej tjejer...har haft såååå mycket att göra på jobbet så jag har knappt varit inne på hela veckan.
    Men imorgon är jag hemma med Axel så då kanske jag kan vara lite aktiv igen.

Är glad att ni andra fortfarande tiitar in eftersom det nu bara är jag var som är brud.....lite ensamt känns det

• BarbaBruden

Halloj Brudar.....och blivande Bruden

För er som inte vet så har vi köpt oss ett hus!
    Har varit iväg nu och skrivit kontrakt. Ett steg närmare....

Nu är det bara att börja planera....underbart!

Många här i tråden som flyttar och har sig nu....

Aybee
    Hur känns det? Har du koll på läget? Säg till om du vill ha hjälp med något så finns jag här.....

Astriden
    Kämpa på med jobbet...
    Snart ska du vara hemma länge, länge....

Kram

• Astriden

hejhej, nu har vi kommit hem efter ett infomöte på NCC träffat grannar, diskuterat avtal, lekplatser, tillträden & massa annat. Börjar bli riktigt verkligt nu.

Aybee galet stolt
    Vi finns ju här att stötta dej hela vägen fram nu!

31 maj, jag masserades på magplasket. Kika in deras hemsida för att kanske boka in en tid när ni är här i stan.
    Åh, 23 va fort det går. Mysigt med en livlig krabat.

Imorgon åker vi till huvudstaden för en sista barnfri semester på länge. Skall bli väldigt mysigt

• valkyriana

Hej! Nu har vi fått fotona från fotografen! Fick inte plats med så många i galleriet, men några fick jag in.

Grund Det är alltid lite vemodigt att flytta. Jobbigt att flytta in själv, men då får du ordna för något romantiskt extra mys då älgjägaren kommer hem

Aybee Det är inte så långt kvar nu! Hur går det med allt?

Barbara Grattis till huset!

Astriden Ta vara på den semestern. Gör allt ni inte kommer kunna göra på ett tag sedan. Långa bad, långa pratstuder utan prat om vem som ska upp och byta blöjja, vem som ska få sovmorgon etc. myspys bara ni två. Midagar. Sov.....

Stenbruden Jag blev så sugen på att åka skidor nu så att jag bokade en stooor stuga i sälen för hela familjen vecka 3.
    Och vi dök i Kuba föresten, fan vad häftig. Vi ska ta dykcert nu.
    Där var det nog lite sisådär med allt vad säkerhet hette där. Vi hade 15 min i poolen var och sedan nästa dag ut med dykbåt. Fick som tur var hjälp med utrustning osv av vana dykare. Sedan dök vi ner med en intruktör- så att vi inte förvirrade oss bort... 2*50 min på ca 12 meter- vrakdyk på korallrev Så coolt. Har massvis med fula bilder på mig i cyklop

• 31 maj 2008

Ska helt klart kolla upp det, Astriden! Låter skönt!
    Ha en jätteskön helt i Stockholm, och njut av att bara vara ni två!

Barba - är supernyfiken! Vad är det för hus? Var ligger det? Bilder?

• Grund

31 maj: 06.50??? Uppe före tuppen??

Val: Riktigt Riktigt fina bilder!!! Härlig bukett du hade!
    Lägg upp en bild på cyklopet också

på tal om blommor så kom vi till nya lägenheten vid 21-21.30 tiden igår och då var det helt fullproppat med grejer i kök och de två rummen medan hall och vardagsrum var tomt efter slipningen. Då frågade H om jag inte skulle gå in i vardagsrummet och kolla hur golvet såg ut- men då stod en bukett med röda och vita rosor till mig på den öppna spisen
    Å vad jag blev glad! Å ett jättefint kort hade han satt i

Astriden: Ha nu en jättemysig helg i Stockholm!

Förresten, jag satt och kollade lite igår på soffor etc och hittade en väldigt trevlig inspirationssida. Ni kanske har järnkoll på den men jag hade aldrig sett den, homepoint . se
    Klickar man på artiklarna kan man få upp mkt kul. Gillar när det är mkt bilder och inte helt galna rum, utan sånna som man faktiskt kan ha hemma

• valkyriana

Grund Vad gulligt av honnom! Tack för tipset om homepoint.

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5