• Svar på tråden Jämtlandsbrudar del 3
  • ditte1

    Igår kväll provade jag klänningen med alla "tillbehör" ! Kände mig så fin! Skönt.
    Nu blir jag snart fru :)!
    Hälsn från ditte

  • Nienna
    ditte1 skrev 2008-09-25 07:58:43 följande:
    Igår kväll provade jag klänningen med alla "tillbehör" ! Kände mig så fin! Skönt.Nu blir jag snart fru :)!Hälsn från ditte
    Åh, bara två dagar kvar! Hoppas ni får en vacker höstdag! Ser fram emot berättelse och bilder såklart!
  • FruHamberg

    Ditte- Vad härligt!! Säger som nienna; ser fram emot berättelse och bilderna . Lycka till på lördag!

  • LinaM

    Ditte- bara två dagar kvar alltså! Gissar att det är pirrigt... Ska hålla tummarna för att ni får superväder!

  • ditte1

    Hejsan!
    Ja nu är jag gift o det mesta gick bra!
    Vi hann fota innan den värsta stormen drog in, och fotografen var verkligen jättebra!
    Solisten i kyrkan var otroligt duktig o prästen jättemysig.
    Vi var fina, gästerna verkade nöjda :)
    Dukningen blev väldigt bra om jag får säga det själv ;)
    Alla kom över till fastlandet igen idag trots att det blåste som tusan!
    Ska få kort från släkt o vänner närmaste dagarna, fotografens dröjer nån vecka!
    Jag återkommer med dem!
    Ha det bra -hälsningar från fru Johansson

  • FruHamberg

    GRATTIS Ditte!!! Vilken tur att ni hann ta bilderna innan stormen kom. Tänkte på er när det började storma... Skönt att höra att det gick så bra trots allt . Ser fram emot bilderna.

  • ditte1

    Tack! -har lyckats spara in 2 bilder i galleriet. Det syns inte så mycket dock!
    ditte

  • ditte1

    Tackar!
    Om det är nån blivande brud som behöver råd eller rekommendation av någon tjänst, typ florist, frisör o liknande så är det bara att höra av er.
    -Jag vet vilka ni inte ska anlita också!! :)
    Ha det så bra alla fruar och blivande fruar!
    ditte

  • sarmarg
    ditte1 skrev 2008-10-06 20:42:08 följande:
    Tackar!Om det är nån blivande brud som behöver råd eller rekommendation av någon tjänst, typ florist, frisör o liknande så är det bara att höra av er. -Jag vet vilka ni inte ska anlita också!! :)Ha det så bra alla fruar och blivande fruar!ditte
    Jag funderar över frisör och florist, har du några tips??
  • LinaM

    Jag skulle också behöva tips på frisör! Vilka är bra och vilka ska man absolut inte gå till?!

  • celtic

    Hej alla! Tillbaka efter semester och massa skolarbete. Tänkte höra om någon har erfarenhet av bandet Mango eller deras frontman/DJ Martin Kjellerstedt?

    Ditte: Tar också jättegärna emot tips om frisör. Tack alla!

Svar på tråden Jämtlandsbrudar del 3