• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

    Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

    Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

    x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • skruttgumma

    Jag köpte oxå min klänning på Remanns. Min är en Nixa.

    Elisabeth: Hur när Gbg vill ni vara? Var ska ni ha vigseln?

  • baver

    linn- din klänning är verkligen sjukt snygg! det blir min ring också haha. jag är så glad så glad. det blir en form av alliansring, ganska klassisk. det är 5 stenar på 0,11c st. mellan varje sten är ett "streck" av guld, ringen är i rödguld. den blir 4mm bred. i love love it! okej, nu ska jag verkligen sluta prata om den. nästa steg blir alla papper och klänningen
    tx2-avundsjuk på dig och ditt vs-shoppande. skulle också vilja ha brudtrosor =)
    ha det gott alla!

  • Linn74

    Jag vet vilken ring det är, den är skiiiitsnygg!!

    Roligt att du gillade min klänning!


    baver skrev 2008-10-14 13:59:40 följande:
    linn- din klänning är verkligen sjukt snygg! det blir min ring också haha. jag är så glad så glad. det blir en form av alliansring, ganska klassisk. det är 5 stenar på 0,11c st. mellan varje sten är ett "streck" av guld, ringen är i rödguld. den blir 4mm bred. i love love it! okej, nu ska jag verkligen sluta prata om den. nästa steg blir alla papper och klänningentx2-avundsjuk på dig och ditt vs-shoppande. skulle också vilja ha brudtrosor =)ha det gott alla!
  • Tx2

    Linn74: Jättesnygg klänning!

    Baver: låter snyggt med ringen. Får ta tag i ringletandet när jag kommer hem.

    Tror att "brud-trosorna" kan bli bra. Såg bra ut igår när jag provade, skall bara klura ut om jag skall ha dem under dagen el byta till dem på kvällen.

    Kram, från en supertrött T (har enorma problem med jetlagen) men som skall ut o shoppa nu..

  • Danielaa

    Ojoj som ni skriver!

    Kommer ju inte håg om jag svarade på allt jag läste igår...

    Linn: Jättefin klänning! Önskar jag oxå kan bestämma mig snart...!

    baver: Låter som en tjusig ring! Va ute å kikade lite igår oxå, har ett par alternativ nu som jag verkligen gillar...! Glittriga men absolut inte hollywood-style... de e inget för mig!

    Idag e jag hemma me min lilla prins som e sjuk.. genomförkyld å hängig... inge kul när man e liten...

    HElt snurrig å så trött så jag vet knappt va jag läst... så ni inte undrar om mitt inlägg ser lite knasigt ut idag!

    GONATT!

  • Tx2

    Glöm inte att uppdatera listan.
    Och glöm inte att ge oss förklaringen till varför ni ändrade datumet Danielaa.

    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

    Juni:
    MD2009

    Augusti:
    15: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

  • Tx2

    MD2009: Var det clear eys för röda ögon du ville ha? Finns en massa olika att välja mellan.

  • Linn74

    Klänningen är i box!!! Sååå nöjd!

    Tx2 och Danielaa: Tackar tackar!

    Nu finns strax RIKTIGA bilder i mitt album. Jag är såååå överlycklig (även om jag hade den manliga sömmerskan krypandes under kjolarna när jag provade igår)

  • Vendel och Angelica

    super fin klänning!! jag hade oxå honom rafsandes under kjolarna han o den ena tjejen!!


    Linn74 skrev 2008-10-15 10:31:11 följande:
    Klänningen är i box!!! Sååå nöjd!Tx2 och Danielaa: Tackar tackar! Nu finns strax RIKTIGA bilder i mitt album. Jag är såååå överlycklig (även om jag hade den manliga sömmerskan krypandes under kjolarna när jag provade igår)
    Hej hej tjejor!

    Tx2 förstår att det är tufft med jet lag!! Super kul med underkläder (inte alls avundsjuk )

    Har som Daaniela sjuk liten kille hemma, feber o almänt hängig... Går tydligen på dagis, igår hade de varit 8 av 15 barn ... så det är ju viktigt att inte skicka tbx för tidigt..
    så nu ska vi ta frukost nr två...

    puss o kram
  • Danielaa

    Hallå tjejer!

    Linn: Aaah va härligt! Vill oxå ha min klänning NU!

    Angelica: Inge kul me sjuka barn nä... Caspher e mycke piggare idag, skönt! Men blir inge mer dagis denna veckan iaf, som du säger lika bra å stanna hemma tills han e helt 100 igen!

    Ändrat datum IGEN, nä jag skojjar inte! Men bara en veckas försjutning denna gången, nu blir de den 8/8 istället, av den sjuka (?) anledningen att vår fotograf inte kunde den 15/8! Å vi vill verkligen ha honom... så då fick de ändras igen!

    Anledningen till att vi ändrat datum e egentligen av samma anledning som jag inte varit här på ett tag... Har vart lite styr här hemma under en kortare period... vill inte ta de här men vi kan gärna ta de när vi ses nästa gång istället, känns lite bättre så tycker jag!

    Så uppdaterad lista igen nu då...

    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

    Juni:
    MD2009

    Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2