• Svar på tråden Jämtlandsbrudar Del 2!
  • Nienna

    Ja och att jag är ledig de dagarna solen visar sig! Har hört olika bud om sommaren, en del säger att det kommer att bli en rekordsommar medans andra säger att den kommer att bli dålig. Jag tror på den som sa att det är de tre sista dagarna i april som visar hur vädret blir i sommar, de var nämligen soliga (om än inte så varma).

  • Nienna

    Har också rätt svårt att få färg, rödtott som jag egentligen är. Men jag har kvar färg (och fräknar!) i ansiktet sen påsken iaf.

  • sommarbrud080809

    hej tjejer!!

    Kom på att jag måste fråga vad ni ska åka i för fordon från kyrkan? Nån som kan tipsa om var man kan hitta en finare bil att åka i??

  • Mys84
    sommarbrud080809 skrev 2008-05-13 11:42:02 följande:
    hej tjejer!! Kom på att jag måste fråga vad ni ska åka i för fordon från kyrkan? Nån som kan tipsa om var man kan hitta en finare bil att åka i??
    Tänkte också på det förrut och skulle fråga, men glömde.
  • sommarbrud080809

    Okej, alltså ingen som ska åka bil från kyrkan då?:)

    Hur ska ni göra bordsdekorationer, festprogrammen, placeringskorten ect??

    Ska upp till ö-sund i juni och prova min klänning!! Längtar, ska bli såå roligt att äntligen få prova i det riktiga tyget!! ( får den uppsydd)

    Ni som gifter er i kyrkan, hur ska ni göra när ni går in i kyrkan, ska ni gå in ihop eller ska ni gå in själva/med pappa?

    Min m2b vill nog helst gå in ihop men efter att ha varit på ett antal bröllop när den blivande maken står framme vid altaret och väntar är rätt så fint, tycker jag (amerikanskt, jag vet, men ändå:) )

  • AnnaochHenrik
    sommarbrud080809 skrev 2008-05-16 10:59:01 följande:
    Okej, alltså ingen som ska åka bil från kyrkan då?:)
    Vi har inte bestämt oss än... Vi funderar på en gammal fin amerikanare som en bekant har - stiligt värre... Å andra sidan funderar vi på att spexa till det lite och anlända i traktor eller nåt Får se var vi landar till slut...
    Annars står det väldigt stilla i vår planering just nu. Dels kan vi inte göra så mycket innan vi fått OSA från alla, dels har vi inte riktigt ork då vi helt oväntat miste en av våra katter i sjukdom i veckan... SÅ just den här veckan har bröllop kännts väääldigt avlägset. Men lusten kommer nog snart tillbaka!
  • celtic

    Hej alla! Jag är ny här, men hoppar glatt in och hoppas på bra tips på grejer i Östersund. Ska gifta mig i Rådhuset 14/2 2009 och festen ska vara på Mr Husman. Är det någon som har bra tips på solister som kan sjunga engelska låtar? Jag tycker det är svårt att hitta någon som inte har ett svenskt uttal, min sambo är irländsk så det är lite petigt ha ha. Sedan undrar jag om ni har bra tips på fotografer, jag har kollat upp Tina Stafren och Mats Almlöv. Finns det några andra bra?

  • Nienna

    Anna - Vad trist med kissen, det är aldrig roligt att förlora en familjemedlem.

    celtic - Välkommen hit! Tyvärr har jag inga tips...

  • weddinggirl08
    celtic skrev 2008-05-17 10:46:29 följande:
    Hej alla! Jag är ny här, men hoppar glatt in och hoppas på bra tips på grejer i Östersund. Ska gifta mig i Rådhuset 14/2 2009 och festen ska vara på Mr Husman. Är det någon som har bra tips på solister som kan sjunga engelska låtar? Jag tycker det är svårt att hitta någon som inte har ett svenskt uttal, min sambo är irländsk så det är lite petigt ha ha. Sedan undrar jag om ni har bra tips på fotografer, jag har kollat upp Tina Stafren och Mats Almlöv. Finns det några andra bra?
    Hallå! Min solist är duktig på engelska tycker jag! Sandrah heter hon och har en egen sida här ngnstans... Ska försöka hitta!
  • celtic
    weddinggirl08 skrev 2008-05-18 21:54:25 följande:
    Hallå! Min solist är duktig på engelska tycker jag! Sandrah heter hon och har en egen sida här ngnstans... Ska försöka hitta!
    Vad bra! Tack så mycket!
Svar på tråden Jämtlandsbrudar Del 2!