• jähnke

    MAJ 2009

    Hittade alla månader förutom Maj.
    Så då fick jag ju göra en egen.

    Nån som hänger på`??

  • Svar på tråden MAJ 2009
  • Kärlekensskull

    Självklart! Blev glad när jag såg en tråd om Maj 09.

  • EllaM

    Jag hänger på! Datum ej bestämt ännu, men det blir slutet av maj (dock ej pingst) och förmodligen en vardag, eftersom vi ska ha litet, intimt och hemligt bröllop.

  • Magglo

    Hej! Jag hänger gärna på! Vi har inte spikat datum än men vi har hört med prästen som måste kolla upp lite vilka helger han kunde. Vi ska ha ett traditionellt bröllop med personlig prägel. Än har vi bara varit förlovade 4 dagar så det känns väldigt spännande!

  • Moseskatten

    Vad roligt! Inte heller hittat någon maj-09 tråd. Vi har bokat datum - 9 maj.

  • Moseskatten

    Kan tilläggas att vi ska ha ett medelstort bröllop med släkt och vänner, ungefär 70 pers. Blir traditionellt upplägg.

  • EllaM

    Åh, grattis!!!


    Magglo skrev 2008-04-08 10:21:34 följande:
    Hej! Jag hänger gärna på! Vi har inte spikat datum än men vi har hört med prästen som måste kolla upp lite vilka helger han kunde. Vi ska ha ett traditionellt bröllop med personlig prägel. Än har vi bara varit förlovade 4 dagar så det känns väldigt spännande!
  • Kärlekensskull

    30 Maj blir det för oss.. Väntar på svar ifrån festlokalen. Håller tummarna

  • Magglo

    EllaM: Tackar! Vi har faktiskt precis varit ute på en liten tur och tittat på 2 tänkbara kyrkor. Båda ligger jättefint men den ena är gulaktig i putsen och den andra rosa (!). Petig som jag är måste ju kyrkan vara snygg på utsidan med...

  • norpans mamma

    Va kul med fler som planerar bröllop i maj 2009. Vi har pratat om den 2:a maj men ej bokat något än.

Svar på tråden MAJ 2009