• linil

    Vinterbröllop 08/09

    Hej!

    Är det någon mer som gifter sig vintern 08/09 och vill dela tankar/ideer?

  • Svar på tråden Vinterbröllop 08/09
  • 3Jane

    Börjar äntligen kännas som vi kommit igång lite. Nästa vecka ska vi titta på hotellrum till bröllopsnatten och på 2 olika festlokaler. Har även en catring på g, men inte bestämt nån meny än.

  • Januari2009

    Hej igen vinterbrudar!
    Igår hittade jag en så söt näbbklänning till min lilla tjej, bild finns i galleriet om ni vill se! Längst ner sticker det fram lila tyll, den blir perfekt!!
    Det känns som tiden rusar fram tycker jag, nu är det "bara" 8 mån kvar för oss!

  • Ceasara

    Vilken underbar klänning. Var hittade du den? Vi ska sy klänningar till min näbb och min tärna. Ska ha en isblå med silverband i midjan.

  • Vinterbruden 08

    JAg har ju fått hem min näbbklänning och den är helt underbar men så hittade jag en bild på en annan klänning som bara var sååå söt, näe nu får jag ge mig Men om ni vill se så finns det bild i mitt galleri, den med det blåa bandet i midjan... awwww..

  • Paoje

    Gifter oss i januari, ska fixa iordning inbjudningskorten snart. Tänkte skicka ut i augusti/september eller så. Klänningen ska beställas i slutet på juli. Catering, lokal och kyrka är bokat och fixat. Wonderful!

  • Januari2009

    Vinterbruden08: Vilken söt klänning! Det finns så mycket fina klänningar så det är nog bäst att sluta titta när man väl köpt något!

    Ceasara: Näbbklänningen hittade jag på Lindex, både där och på KappAhl hade de otroligt fina klänningar, behöver du lite inspiration så får du det där!

  • Ceasara

    Januari2009, tänka sig Kappahl och Lindex, måste defenitivt undersöka detta. Skulle ju spara tid onekligen.

  • Januari2009

    Det är ju avslutningstider, så det är väl därför det är så gott som fina klänningar!
    Ska försöka hitta något snyggt till sonen också, vi kan spara lite pengar om vi hittar något i den "vanliga" klädaffärerna.

    Fast de pengarna lägger man väl ned på något annat som har med bröllopet att göra ;)

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09