Vinterbröllop 08/09
Hej!
Är det någon mer som gifter sig vintern 08/09 och vill dela tankar/ideer?
Hej!
Är det någon mer som gifter sig vintern 08/09 och vill dela tankar/ideer?
vinterbrud:
Ska ni ha cellofan och flingor till inbjudan? kan inte du lägga ut så fort du kan då ja oxå har fastnat för den iden...=)
Jag har lagt ut bilder på inbjudningarna.. Blev inget snö i dom men celofanpåsar blev det Idag har min dotters klänning kommit också (från Kina) och min slöja (från USA) SUPER ^NÖJD med begge.. Kolla in snygga modellen i galleriet också
vinterbrud:
Du ja såg det precis efter att ja skrivit..så fina inbjudningar du fick till!!
Tack Folk har fått dom idag och har fått massa positiva komentarer på dem.. KUL!
men du beställde du din klänning från ebay eller? är de säkert och hur mycket går d på sammanlagt med tull och frakt(shipping)
Klänningen har jag beställt från kina (dotterns) min har jag beställt av en som säljer via ebay men hade inte min klänning på aktion så via hans nätsida, slöja, tiara och smycken allt från Ebay.. Har blivit toknöjd med allt och jag är petig.. Men det har faktiskt varit snyggare i verkligheten än på bilderna..
Det som är viktigt när su handlar på ebay är att se på feedbacken som säljaren har fått, är det några negativa och i så fall varför..
Säg till ifall du vill ha hjälp, har svart belte i ebay shopping numera
Det jag glömde att säga var att min brudklänning prövade jag i butik först sen beställde jag den från USA.. Ville ju veta att den skulle vara perfekt!
tack, ja återkommer när ja har varit i stlm å testa några...
ja hittade några jätte fina på ebay..=)
Vinterbruden: var har du hittat skorna!!!!!!?? De är ju helt underbara, jag vill också ha! De liknar de LV-skorna jag aldrig hade råd att köpa men mer bröllopsaktiga, jag är redan kär i bilden!
Hoppas, hoppas, hoppas de finns i närheten...
hahahaha ja dom är EBay dom också Som sagt svart belte...