• grabbarna

    ny tråd för budget runt 15-20 000:-

    jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

  • Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Blondie77

    Sedär ja, jag som var helt säker på att det handlade om att det skulle vara barnfritt...skönt att höra att det inte behöver bero på det utan nått annat...ointresse kanske vad vet jag, tycker det är trist ändå, dom flesta av mina vänner visste ju om det skvallertant som man är och dom få inte som inte visse har hört av sig...nästan alla iaf.

    Man kanske helt enkelt får förlika sig med att alla andra inte tycker det är lika roligt som man själv tycker men man kan ju iaf låtsas då tycker man för att visa hyfs. Man lägger ju trots allt mycket tid och pengar för att ha en rolig fest för sina gäster!

    Fick jag en bröllopsinbjudan skulle jag minsann ta mig tid till ett samtal eller åtminstone sms för att visa att jag ser fram emot det.


    grabbarna skrev 2008-02-29 11:05:30 följande:
    vet du att vi har valt att ha barnen med men ingen annan äm min mamma har ändå ringt och tyckt det var roligt, ingen av dom inbjudna (förutom ngr kompisar) visste om det innan så vi trodde ju att dom skulle höra av sig men tji fick vi så det behöver inte sitta i det här med barn eller inte..vi har valt att säga nej om dom frågar extra men sambons brorson fick med sällskap eftersom han har ett onoff förhållande verkar det som-dock så är min kusinsbarn och hälsar på hos sin mormor och morfar i sommar så dom blev inbjudan utanpå för det känns som ett specialfall men alla andra kommer få nej
  • Nufsan

    Håller med dig!

    De jag minst trodde skulle höra av sig gjorde det och de jag förväntat mig skulle höra av sig har inte ens sagt grattis


    Blondie77 skrev 2008-02-29 11:11:02 följande:
    Sedär ja, jag som var helt säker på att det handlade om att det skulle vara barnfritt...skönt att höra att det inte behöver bero på det utan nått annat...ointresse kanske vad vet jag, tycker det är trist ändå, dom flesta av mina vänner visste ju om det skvallertant som man är och dom få inte som inte visse har hört av sig...nästan alla iaf. Man kanske helt enkelt får förlika sig med att alla andra inte tycker det är lika roligt som man själv tycker men man kan ju iaf låtsas då tycker man för att visa hyfs. Man lägger ju trots allt mycket tid och pengar för att ha en rolig fest för sina gäster!Fick jag en bröllopsinbjudan skulle jag minsann ta mig tid till ett samtal eller åtminstone sms för att visa att jag ser fram emot det.
  • grabbarna

    jo man tycker ju att man hör av sig och säger oj vad kul eller oj vilken fin inbjudan! det är bara vänner som sagt nåt ingen släkt förutom mamma som är helt lyrisk istället då

  • Blondie77

    hahaha lite lustig tanke att vilja ha med sig sin hund på ett bröllop! Jag förmodar att du avstyrde dom tankarna rätt snabbt :)...jag hade bara tyckt synd om en hund som måste vara med på en så stor fest, den har det nog mycket bättre hemma i soffan :)


    Nufsan skrev 2008-02-29 11:04:03 följande:
    Vi bjöd min sambos moster och morbror och deras två döttrar. Det är de vi har träffat och träffas.. De andra har vi ju som sagt aldrig sett..Ska alla "tulla" på regeln att ta med sig nån då blir vi inte 75 gäster på bröllopet utan snarare 175.. Nja lite överdrivet, men det är ju som att ta med sig barnen jag bett att ska vara hemma.Nåja, det ger sig med tiden!Min syster ville ha med sig hennes stora hund på festen... säger väl en del!
  • Blondie77

    Någon som har nått tips på vart man kan få tag på ett vitt lite "sexigare" nattlinne? och då menar jag inte porrigt utan mer "vackert" :) jag har eltat i alla butiker jag kan komma på och alla postordetkataloger men gått bet :(

  • The Bumblebee

    fitforfight skrev 2008-02-29 11:02:47 följande:


    den va jättesöt! den på cubus har lång arm och e ganska mycket rosa vi har rosa som tema ,men jag kan inte bestämma mig för vad lillgrabben ska ha. han är bara 1,5 år då så jag vill inte att han ska ha nåt som är obekvämt.The Bumblebee skrev 2008-02-29 10:45:15 följande:
    Så känner jag oxå. Mina grabbar kommer att vara starx över 2 resp. 3 år och är inga stillasittande filurer De måste få ha kläder som de själva är bekväma i. Tyckte att kläderna på Ellos var lagomt mycket "finkläder" men ändå lediga så barnen kan busa. Plus att de kommer att kunna använda dem på kalas senare på sommaren.
  • fitforfight

    i vilket material vill du ha?


    Blondie77 skrev 2008-02-29 11:24:16 följande:
    Någon som har nått tips på vart man kan få tag på ett vitt lite "sexigare" nattlinne? och då menar jag inte porrigt utan mer "vackert" :) jag har eltat i alla butiker jag kan komma på och alla postordetkataloger men gått bet :(
  • The Bumblebee

    Blondie77 skrev 2008-02-29 11:24:16 följande:


    Någon som har nått tips på vart man kan få tag på ett vitt lite "sexigare" nattlinne? och då menar jag inte porrigt utan mer "vackert" :)
    Vart går gränsen däremellan? Sexig å porrig menar jag Tycker faktiskt att det finns söta (inte porriga ) på sidorna som oxå säljer lite mer "vågade" underkläder.
  • fitforfight

    Denna e en favorit

    www.rocktheboat.se/index.php/EM4864-Chemise.html


    Blondie77 skrev 2008-02-29 11:24:16 följande:
    Någon som har nått tips på vart man kan få tag på ett vitt lite "sexigare" nattlinne? och då menar jag inte porrigt utan mer "vackert" :) jag har eltat i alla butiker jag kan komma på och alla postordetkataloger men gått bet :(
  • The Bumblebee

    fitforfight:
    Vicka schyssta kläder det fanns där! *asg* Kanske ska man köpa sig en genomskinlig bodystocking till bröllopsnatten istället

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-