• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Addiz

    Hej tjejer!

    Verkar som om stora förkylningstiden pågår.. är också förkyld men måste gå till jobbet iaf.... :(

    Krya på er alla därute!

    Bauti: vad obehagligt!

  • Ab fab

    Mornings. Är på kontoret idag. jag orkade inte ligga hemma en dag till men det var tungt idag. Jag var itne lika pigg som jag trodde. Vi får se om jag orkar med Stadsteatern ikväll. Björn Runges nya pjäs Nightrider.

  • Carma07

    Tjohoo-äntligen funkar BT. Iaf för en liten stund.

    Oj, vad många sjuklingar vi har. Krya på er alla sjuka. Skulle egentligen åkt till en kompis i helgen, men hon ligger också sjuk plus att sonen är magsjuk så det blir uppskjutet. Men nu får jag tid att städa hemma istället. Det har inte blivit mycket av det när jag inte orkar något på kvällarna.

    Underbart att det är fredag. Man blir full av energi bara av det.

    Hoppas BT funkar under dagen idag då, det skulle vara kul.

  • Ab fab

    hej vännen o god morgon
    fortfarande seg. ställde in teaterbesöket igår, satsade på soffan istället. idag skall vi hem till kamrater o spela WIII. Det skall bli kul. De har världens finaste hus på Näset så det är så kul att komma dit. Ett drömkök som man bara njuter av att vara i.

  • Bauti

    Hej

    Är fortfarande darrig sen i måndags.

    Idag skall jag på begravning. Barndomsvänninnans far har dött. Inte så kul, men skönt för honom. Han led i cancer.

    Hoppas ni får en härlig helg!

    Pyzzzzzzzz

  • Ab fab

    hoppas det blir en vacker ceremoni. Sköt om dig vännen

    R kom hem efter en vecka i Paris... inga presenter alls förutom en svettig o mycket illaluktande camenbert....

  • Carma07

    Ab: Vad är WIII? Skönt med soffan när man inte är kry

    Sitter och väntar på fikasällskap. Så tråkigt att fika själv. Passar på att kopiera ang CV och anställningsintervjuer mm.

  • Carma07

    Ab: Han har ju höjt ribban ordentligt så det kanske var svårt att matcha det denna gången.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...