• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • MuffinsTönt

    Vickan
    Tack för tipset! Tyvärr missade vi Vampire Lounge fastän det låg alldeles intill thaistället. Kl 18 var väl lite tidig för en drink tyckte vi. Första dan så skulle vi till Götgatan, av nån anledning fick jag för mig att det ligger på Stureplan! Tillslut gav vi upp o gick tillbaka till hotellet. Eniro visade att det låg inte ens i närheten! Knasigt!

    Idag gick vi förbi Cosmopol. Vi gick in o spelade Roulette. Inget vidare. Däremot hade jag tur senare med maskinerna. Vann sammanlagt cirka 100kr. Hade kvar hälften.

  • anne på grönkulla

    Tjoho!

    Nä, jag finns inte i Sverige utan i långtbortistan - det stämmer! Så min klocka går i en annan takt än er o BT's...

    Kul att ni haft det bra Muffins - o alla andra med för den delen.

    Själv återgår jag nu till vardag - maken åkte hem inatt o jag börjar jobba igen.

  • Telemarkgrrl

    Hallå!

    Nu är det dags för förmiddagsfika och det har inte ens blivit ljust än.

    Anne, förstår om det känns tråkigt just när maken har åkt hem. Har din mamma åkt också?

  • Zozo

    Go'morron alla monsterdiggare! *fniss* Känner mig själv lite lagom som ett monster efter 4-5 dagars konstant vänskapligt festande.

    Nyarsaftonen blev väldigt trevlig och relativt lugn. Vi lagade maten tillsammans med vara tva vänner (Det berömda paret som blev ett par under vart första bröllop berättade da att de just slutat med p-piller den dagen.. Ingen av dem har arbete..)
    4 flaskor champagne och nagra sluntar annat gott vin utdragna över en halv natt..

    Amarettogratängen gick hem hos alla! Tack för tipset Telis! Jag hade gjort sa mycket att det räckte tva dagar i sträck.

    GOTT NYTT AR PA ER ALLIHOPA! Här är det kyligt men sol!

  • viktualia

    Godmorgon!

    Här är semesterfiraren som är i farten. Maken har gått tillbaka till jobbet men jag ska slöa till 7/1. Tänkte ransonera internettiden för att inte slösa bort hela veckan framför datorn - ni lär märka hur det går med den saken.... ha ha ha ha!

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!

    Va härligt att sova i sin egen säng igen. Även om hotellet har en väldig härlig säng o fluffiga kuddar. *mmm*

    Idag ska jag bara slappa och träffa lite folk. imorrn börjar vardan igen.

  • MrsO

    GOTT NYTT ÅR på er alla!

    Kul att ni har haft en bra nyårshelg!

    Här blev det lite småtrist, faktiskt... De kompisar som vi trodde skulle fira med oss hande hunnit göra planer på annat håll, så det blev bara vi två. Lite snopet, faktiskt. Men, men - vi åt och drack gott och spelade spel under kvällen, det blev ganska ok iaf.

    Är oxå ledig resten av veckan - underbart!

  • Zozo

    Hejsan MrsO.. Ja förrförra aret firade jag och maken själva! vi lagade fin mat (typ 8 minirätter) tillsammans, drack champagne och firade tolvslaget pa bästa möjliga sätt

  • anne på grönkulla

    Hej hej!

    Mamma är kvar men åker imorrn i gryningen, så sen är det heltomt här hemma.... så då får jag väl passa på att jobba 10 timmar per dag igen...

    Nu ska jag gå o fixa naglarna!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7