• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Zozo

    HEJ allihopa!

    God Jul lite i efterskott! Det blev lite hektiskt vid avfärden och sedan skulle man hinna med allt och alla den lilla tid vi var hemma i Sverige. Nu är jag tillbaka i södern, ensam på kontoret och känner mig som Rydbergs "Tomten".

    Julen var trevlig om än lite märklig eftersom det blev lite uppdelat. Vädret var trist men det är ännu väre här - dimma och snöslask! hu! Maken har dessutom blivit sjuk - atminstone sa svettades han floder i natt.

    Ah, jag fick en hel hög böcke i julklapp, plus att jag fick lana en annan hög av mamma och syster. *myyys*

  • Telemarkgrrl

    Hej hej!

    Jag är också tillbaka i vardagen efter lite julledigt. Vad fort det gick!

    Vi hade iallafall en suverän jul hos svärföräldrarna (trots att den var grön ), vi stannade bara i två dagar och det var alldeles lagom.

    Nu börjar nedräkningen till helgen och nyår istället. Tänk, snart är det 2008, jag som knappt vant mig vid 2007.

  • Zozo

    Ja fy sjutton, vad fort det gick! Jag hann knappt fatta att jag var hemma, sedan var det dags att dra igen. Jag har nu bara två ensamma dagar på jobbet innan det är dags för nyårsfirande: hoppas bara att makens sjuka inte var någon influensa.. Det vore ju lagom kul...

  • Telemarkgrrl

    Jag är också nästan ensam här på jobbet. Både skönt och lite trist.

    Ni skulle få gäster hemma på nyår eller hur? Hoppas att han bara fick lite för-mycket-mat-frossa eller nåt, det är ju inte kul att behöva ställa in nyårsfirandet!

  • Zozo

    Neh, och de ligger ju och kör långt så man får ju fövarna dem i så fall.

  • MuffinsTönt

    Vickan
    Va heter libanestället? Några coola,trevliga fika som är värt att prova?

  • Telemarkgrrl

    Gomorron gomorron!

    Solen skiner i Stockholm! Ooootroligt.

    Hur mår maken idag, Zozo?

    Är det nån som har tips på en nyårsdessert? Jag hade tänkt att göra en underbar chokladkolapaj men nu ska vi få besök av bla min allra sötaste vän och det är från henne receptet på kolapajen kommer så då skulle jag vilja bjuda på något annat gott till dessert. Något som jag inte fått hemma hos henne alltså.

    Fast chokladkolan är ju vansinnigt god, hmmmm......

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7