• Äldre 18 Dec 11:34
    166692 visningar
    1283 svar
    1283
    166692

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Blivan­deFruJ­angbåg­e
    Äldre 21 Dec 14:59

    bara att komma hit så får du *ler*


    nennesjuttioåtta skrev 2007-12-21 14:53:44 följande:
    *kram kram*i like julgodis!
  • Muffin­sTönt
    Äldre 21 Dec 18:37

    Tjena tjejer!! Idag var sista dan på Posten. Nästa månad badar jag i pengar. Typ!

    Jangbåge
    Hur ser pepparkakshuset ut?

    Hinner inte läsa nu. Gör det på sön eller nåt! Trevlig helg o god jul!!

  • Oms
    Äldre 21 Dec 19:10

    Men! har vi blivit men en till tråd??? shit att vi har lyckats hålla låda i 6 trådar redan! helt otroligt!! men så e vi ju så fantastiska oxå...-)

    tjena tjena tjejer! * kom o tänka på "tjena alla monsterdiggare fniss fniss" kom ni håg den?* hur står det till m er?

    har sett i andra tråden att Vickan har gårr o blivit m ett välbetalt jobb som hon desutom vill ha!!! GRattis igen!!!

    har lättare o läsa än at skriva idag då jag har en liten värmesökande bebis på bröstet och trots 8 försök har hon nte nöjt sig m att ligga i "sin säng" (liften till vagnen - på så sätt kan sängen följa med här o där)

    oops, nu måste vi byta blöja... e själv hemma så jag får sköta markservicen här...åtekommer!

  • MrsO
    Äldre 22 Dec 13:01

    God jul på er töser!

    Hoppas ni alla har det bra. Själv är jag überstressad och halvsjuk, så det känns väl sådär... Men nu ska jag vara LEDIG, det ska bli riktigt skönt. Hoppas kunna komma ner i varv på två veckor.

    Kram på er!

  • Äldre 22 Dec 17:32

    Tjo och kram på alla!

    Omsan - japp här händer det grejer minsann! både ny tråd och bättre, mer välbetalt jobb! tjohoooo!

    MrsO - stackars liten att vara halvsjuk!

    Själv har jag roat mig med att dra igång julförberedelserna i lagom takt här i Ua, mysigt värre hittills!

    *kram*

  • Äldre 22 Dec 18:11

    *vinkar glatt till alla - här har vi badat o solat o börjat med julförberedelserna!*

  • Äldre 22 Dec 18:16

    bada och sola... hm.... låter verkligen JÄTTENAJS! Här i Ultima Thule är det nämligen rätt många minusgrader och frost över alla träd och buskar. Själv surar jag över att min mössa är borta och att jag måste låna en ful av mamma för att klara kylan utomhus. Lösningen blir att ge sig ut på stan imorgon (i full julhets) och köpa en mössa, två cykelsadelskydd och en ljusslinga till granen = det som saknas hemma hos mina päron. Hm... sådär nöjd över det.. men men.. det är ju inte julklappar som saknas i alla fall! Så hetsen är lite mindre...

  • Äldre 22 Dec 20:13
    Ja, det har blivit pepparkakor o saffransskorpor här ikväll!!!
  • Äldre 22 Dec 20:18

    Anne - gott gott! Själv har jag kommit halvvägs med projektet daim, har gjort sillsallad tillsammans med mormor och hejat på div andra projekt. Just nu är det latmaskarnas riksförbund som har möte här... men hm... borde kanske slutföra daimen som sagt..
    Förresten - mysig bild på maken och dig på din blogg!!!

  • Äldre 22 Dec 20:19
    Tack tack! Vi hade ju finbesök här i början av månaden - en kollega tog den då.
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7