• oss två

    Linköping?

    Tänkte höra om det finns nån mer från linköping här. var ni ska gifta er? var ni ska ha festen osv.

  • Svar på tråden Linköping?
  • Hvidbrud

    Sörstad ser onekligen helt fantastiskt ut. Är dessutom fortfarande obokad på vårt datum. Men det gååår väl inte att knöka in 150 pers?
    Om man bara skulle gifta sig "hemma", där man vet vad som finns. Tycker att det käns lite vilset och ensamt att försöka skapa sina visioner av det perfekta bröllopet, när man inte vet vad man kan välja och vraka mellan... *paniik* *djupt andetag* Det ska nog gå ialla fall. Min älsklings familj vet säkert jätte mycket och har säkert varit på tuusen fester så de kan visa mig nu när vi ska upp om några veckor

  • sope

    Hvidbrud:
    En härlig festlokal som jag hittade är flygmuseumet. Borden är uppdukade kring massor flygplan. Lokalen är väldigt stor och du får garanterat plats med 150 gäster.

  • Hvidbrud

    Tack! har kontaktat Flygvapenmuseet, så får vi se...!
    Kollar din länk!
    Gamla Slottet, -vet du något om det?

  • Hvidbrud

    på länken du satte in står det:
    "Vi erbjuder kompletta arrangemang även på Bjärka Säby, Gamla Slottet och på Flygvapenmuseum."
    Tycker inte att jag sett Gamla slottet förr, när jag letat?

  • Fru Cinderella
    Hvidbrud skrev 2007-11-19 14:25:06 följande:
    Sörstad ser onekligen helt fantastiskt ut. Är dessutom fortfarande obokad på vårt datum. Men det gååår väl inte att knöka in 150 pers? Om man bara skulle gifta sig "hemma", där man vet vad som finns. Tycker att det käns lite vilset och ensamt att försöka skapa sina visioner av det perfekta bröllopet, när man inte vet vad man kan välja och vraka mellan... *paniik* *djupt andetag* Det ska nog gå ialla fall. Min älsklings familj vet säkert jätte mycket och har säkert varit på tuusen fester så de kan visa mig nu när vi ska upp om några veckor
    Nej 150pers går nog verkligen inte.. sorry
Svar på tråden Linköping?