• Virvel

    080809

    Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

    Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

    Välkommna!

  • Svar på tråden 080809
  • Lelle84

    ja kyrka för oss en kyrka som ligger mitt på stan unge för

  • Fröken Plommon

    Kyrka ute på landet (så mycket landet det nu blir i Gbg) blir det för oss.

    Virvel
    Vi har ju bokat fint väder flera stycken av oss så en vigsel utomhus ska väl inte vara några problem :)

  • Nettan77

    Vi ska också gifta oss 080809 :) Först hade vi tänkt att gifta oss dagen innan, men ändrade oss. Vi kommer att gifta oss utomhus (med präst) och precis i närheten finns festlokalen vi kommer att använda. Allt är bokat och klart vilket känns skönt :)

  • Lelle84

    nettan 77 många här valde nog 080808men insåg att de kanske blir lite svårt efter som det är en fredag

  • Virvel

    Det är ju tur att det är så många som har önskat fint väder till vår dag. Då måste det bli solsken.

    Det känns inte riktigt lika stämningsfullt att vigas inomhus. Säteriet vi ska vara på är från 1600-talet så det är väldigt fin miljö inne också. Men det är klart att det vore kul att ha vigseln i trädgården.

  • Lelle84

    jag tror det kommer bli jätte bra med vigsel utom hus :)
    jag önskar åxå fint väder ska ju äta utomhus :)

  • Bauti

    Virvel
    Vad för musik har ni på eran hemsida???
    Blev som en gås över hela kroppen.
    Gud vad vackert.

  • Virvel

    Bauti

    Låten heter The Council of Elrond och är ifrån Sagan om ringen.
    Jag bara älskar den låten.

  • misstrixie

    Hej girls, hoppas ni har haft en bra dag.

    Bläää, igår fick jag se några foton tagna på mig från i helgen (rykande färska med andra ord) och jag såg meddetsamma att jag måste ha gått upp rätt mycket i vikt. Vägde mig och ja minsann, har gått upp inte ett eller två utan flera kilon. Väger mig inte ofta eftersom jag lätt blir fixerad... men nu insåg jag att så där vill jag INTE se ut på min bröllopsdag! Så nu blir det nyttig mat och träning för min del. Har kickstartat idag och det känns rätt okej faktiskt. Men jag kan nog behöva lite pepp längs vägen så jag hänger på er andra som ska gå ner.

    Känns rätt bra med höstvädret tycker jag, för då känns det mer att Dagen D börjar närma sig! Inte ens ett år kvar!

Svar på tråden 080809