• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • bridesilly

Eftersom det förmodligen blir den 9 augusti för vår del så kanske jag får hänga på i den här tråden också?

• 1111

Virvel!

Jag hittade min drömfrisyr på din hemsida!
    Nr 2 överst i raden...jag har letat och letat efter bilder men nada...inte förrän nu!

Vi ska designa våra ringar och vi ska möta guldsmeden om en vecka! Annars är det kolugnt på fronten. Klänning vill jag vänta med tills de nya kiollektionerna snart börjar droppa in!

• Virvel

bridesilly
    Välkommen hit. Vi är ju gamla bekanta redan från augustitråden.
    Kunde inte låta bli att starta en datumtråd så att vi kan gå in på planeringen av smådetaljer

1111
    Vad kul att du hittade en bild på frisyr som du kan tänka dig. Det är ont om riktigt bra hårsidor på nätet. Tyvärr.

Ångrar lite att jag inte väntade med att köpa klänning tills Nixa har släppt sin nya kollektion. Ska höra med dom som har butiken idag när jag hämtar min klänning om det är helt omöjligt att få byta modell om jag verkligen skulle hitta någon i nya kollektionen som jag gillar.

• blivande fru larsed

Hej, är också gärna med här....gifter mig i Lidköping 080809!

Men jag är inte alls lika långt fram som ni verkar vara. Har så här långt bara bokat kyrka och festlokal. Klänning ska jag börja prova senare i höst, och allt annat funderar jag och min m2b på lite smått..... Känner att det är skönt att det är ett år kvar med tanke på min beslutsångest!

• Fröken Plommon

Det är väl bäst att man kastar sig in i den här tråden eftersom även vi gifter oss den 9 aug i Göteborg.

Ingen klänning provad än, mannen är lite skeptisk till allt tidigt planerande, men festlokal och kyrka är bokad.

Igår kom räkningen för handpenningen på lokalen, trodde inte det kunde vara så roligt att betala en räkning, gick omkring och småfnissade hela kvällen.

Ni som prövar och till och med köpt klänning är ni inte nervösa över att ni vill ha någon annan modell längre fram, jag har nog bytt modell i huvudet fler gånger än jag kan räkna.

Kul med en sån här tråd, bra initiativ!

• Virvel

blivande fru larsed och Fröken Plommon

Välkomna hit!
    Kul att fler brudar hittar hit.

• blivande fru larsed

Tack!

Känner också som Fröken Plommon, om jag bestämmer mig för klänning för tidigt kanske jag ångrar mig. Dessutom har jag bestämt att jag vill gå ner några kilon innan jag börjar prova...

• 7909

Här är en till med samma datum! Jag bokar fint väder dagen till ära

• Virvel

7909

Då är vi två som har bokat

• Virvel

Jag har varit och hämtat klänningen idag och provade den och den är såååå underbar!!! Testade med slöjan som jag köpt och den passade perfekt.

Ni som vill tjuvkika kan göra det på lindaochjocke2008.weddingannouncer.com

Bara ikväll. Sen ska bilderna bort.

Svar på tråden 080809