• Astrid2009

    Träffas och fika?

    Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

  • Svar på tråden Träffas och fika?
  • Äntligen är det min tur

    Ok då försöker jag igen... Vilken tid det tar. Suck. Allt krånglar ju bara... Altt jag skrev kom bort!

    20080808
    Vi har samma datum. Kul. Vad har ni för planer?
    Träffas vore kul. Nån mer?

    Kom på att vi även bokat DJ/Toastmaster/Trubadur.
    Bestämt färgtema. Vitt, rosa o lite silver.
    Tärna blir min svägerska/vän
    Brudnäbb blir vår dotter då 4 år.
    Bestman antagligen sambons bästa vän.

    Nån som har några kuliga tips på bra ställen i Uppsala för allt med bröllop????

  • 20080808

    Vi har "bara" bokat kyrka, Helga Trefaldigetskyrkan.
    Letar lokal och fotograf för fullt. Vi kommer vara minst 100 pers så vill ha en bra lokal till det, men vet inte vilken. Nån med förslag?
    Har många förslag på färgtema men inte bestämt nåt defintivt så då är det svårt att planera resten och börja med t.ex inbjudningskort.
    Tärna, bestman, brudnäbbar osv är bestämt. Vår dotter kommer också vara 4 år då och våran son 2 år.
    Blommor vet jag vem ska fixa.
    Menyförslag har vi många men inget bestämt. Beror på vilken lokal det blir också.
    Klänning ska jag bsetälla från Kina men först efter nyår har jag tänkt.
    Har också tänkt att gå ner en minst 10 kg till bröllopet, men det går väldigt sakta... Tills efter nyår ska det vara gjort iaf så att jag vet mina mått.

    Ja skulle vara jättekul att ses. Gärna fler också?

  • Äntligen är det min tur

    Jag är ju ingen nätdejtare direkt!!!! Så hur löser vi det med att träffas? Det kanske skulle va bra att träffas nere på stan eller nåt?!!! Kom med nån ide´ någon.

  • 20080808

    Hihi jag är inte heller nån nätdejtare
    Men på ett cafe eller där man kan äta nåt lätt kanske? Har ju ingen aning om vilka tider ni kan.
    Roligt med en till förresten

  • Anna19juli-08

    Hej allihopa! Jag är gärna med och fikar och pratar bröllop!

  • Astrid 2009

    Hej, nu är jag tillbaka efter litet uppehåll! Roligt att läsa om era planer- nästan så man vill flytta fram bröllopet ett år! Det är ju så himla länge kvar till 2009! Vore kul om många ville ses och fika, blir lite mindre nät-dejt av det hela då! :)

  • Astrid 2009

    Fru i September, vad fin du kommer vara i håret! Ungefär sådär skulle jag också vilja ha. Tack för att du delar med dig!

  • Äntligen är det min tur

    Hej. Jag kan lite olika tider. Beroende på dag. Måste ju hämta på dagis o jobba också. Är kvällstid bra för er? det är ju inte så bra att behöva ha med en 3åring!!!!!För efter kl 18 har min blivande kommit hem och jag kan i stort sett alla dagar....

Svar på tråden Träffas och fika?