• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • InaHjärtarAdam

    du & jag:
    vad kul att du blivit tipsad och kommit hit!! :) får man vara nyfiken och fråga vem som har tipsat dej?? hehe..

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Vad duktiga ni är med era sidor tjejer! jag måste nog också lägga till musik till vår,,, det var ju jätte mysigt :)

    ina: passade klänningen?

    pumpkin: synd att anjas låt var förknippad med hjärtesorg, den är ju såååå fin! kan inte du och lasse göra något mysigt till den låten så du får nya fina minnen! :)

    BTW, det blev ikea på premiären.... efter jobbet vid 18.00 LIIIIte mycket folk men det gick bra!, det var jätte fint!!!

  • Pumpkin

    Godmorgon tjejer!

    Du&Jag: Välkommen! Berätta gärna lite mer om er och var ni finns osv, här är vi nyfikna av oss

    Ina: Jag är den skyldiga

    Snitte: Nja, det får nog fortsätta vara en depplåt/tänka på exet låt faktiskt. Jag och Lasse har vår egen låt redan
    Hur känns det nu då när IKEA är så nära?

    Anettan: Har ingen aning om hur jag ska göra placeringskorten än, men dina idéer lät ju finfina!

  • jeeksa080823

    InaHjärtarAdam:
    Åh klänningen var jättefin! Passade den?

  • Anettan73

    Pumpkin- Ja var dom inte d???

    Blir inte så stor extra kostnad o e d så att man köper servettringarna på Ikea så behöver man inte grubbla på var o hur man ska vka servetterna. Annars så har jag sett söta små korthållare som är formade till hjartan gjorda i ståltråd..

  • Anettan73

    Har ni läst att imorrn så öppnas ett helt nytt fönster här... GÖTT!!! Ska bli likt Fl. Skadar inte tycker jag...

  • Pumpkin

    Anettan: Ja, det har ju varit på tapeten så länge som jag har hängt här i alla fall - dvs i minst 2 år Men det här är första gången de satt ett datum, så jag hoppas det är på riktigt den här gången!

    Och hoppas att det blir bättre än FL... Och att klimatet här inte blir som på FL.

  • Anettan73

    Menar du med vissa beserwissare
    Jag brukar sitta o skratta åt dom

  • Pumpkin

    Anettan: Nja, jag tycker bara att det överlag är ett ganska hetsigt klimat på FL, med påhopp, kränkningar, skitsnack och krav på källhänvisningar hela j*vla tiden, även om det bara är ens egna åsikter

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7