• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Maggies

Har skrivit en del av bröllopsberättelsen på bloggen, tuesday.blogg.se, för den som är intresserad.

• Pumpkin

Ina: Nej du som ska hålla dig lugn behöver ju inte ens sticka näsan utanför dörren, så dig går det ingen nöd på
    Hmm... Nu är ju jag ganska "grön" i Södertälje än så länge, men La Cantina verkar ju mysigt, och Minako har ju RIKTIGT god sushi!

Anettan: Jodå, när det väl kommer igång, då går det av bara farten

Anja: Jobba inte ihjäl dig nu! Och tänk på att en lager färg inte gör så mycket för mäklarens värdering, utan mer för köparens så att säga, så få inte panik om du inte hinner klart med allt!

• Pumpkin

Lucy_: Den ska jag kolla in!

• InaHjärtarAdam

pumpkin:
    hehe!! :D

idag ska jag minsann gå ut!! ska knata till försäkringskassan med mitt nya intyg och sen till posten och hämta mitt paket från mamma:)
    sen i eftermiddag kommer min svärmor och adams syster o hennes man hit. vi ska nog ut och äta ikväll. hoppas det blir i närheten...

• InaHjärtarAdam

lucy:
    jag har läst din berättelse. fint du skriver! :)

• Anettan73

Önskar att jag hunnit läsa det nu, men nu har jag suttit på övertid.
    jag har lagt den på favvo, bokmärken

Läste lite o blev helt sentimental. Jag får tårar av att läsa andras, hur ska d då bli på mitt egna????

Verkligen vattenfast som gäller..

• Anja 19 juli 2008

Grrrrrrrrrrrrr

är HELT jä..la slut

tro inte att färgen täcker den ljjuuuuusa pistagefärgade väggen...

Jag har alltså ett helt rum, rätt stort, fyra jä..la väggar att måla och det kommer att krävas TRE hela jä..la lager av den vita färgen för att täcka skiten.

Har nu bestämt att jag sparar en pistagefärgad vägg som fondvägg, för jag PALLAR inte måla 4 väggar 3 gånger...

Det räcker m tre väggar tre gångar. Suck :(

Har såååå ont i axeln nu, bläää...

Tack pumpkin... du har rätt... mäklaren måste ju kunna se förbi sånt, rent professionellt... :)

rusar tillbaks till färgburken... ;)

• Pumpkin

Ina: Trevligt, med sällskap ikväll

Lucy_: Låter som en underbar dag!

Anja: Jodå, mäklaren ser förbi såna saker, men det är klart att det inte skadar att fräscha upp det lite (känner igen mig själv - jag hade PANIIIIK när vi skulle styla lägenheten inför försäljningen i våras, men det var då vår mäklare sa att det är för KÖPAREN man stylar, inte mäklaren ). Blir säkert jättebra!

Jaha, jag börjar bli rätt spänd här nu, tankarna far runt i huvudet på mig - vad är det vi ska göra ikväll egentligen? Det enda jag vet är att vi ska åka bil och att jag fick packa en övernattningsväska igår... Hmm

• Maggies

Ina: Tack.

Pumpkin: Det var det verkligen.

• Anja 19 juli 2008

spännande pumpkin... jag är oxå jättenyfiken :)

nu är jag ovän med sure sambon. Han är så rolig nu när det börjar bli höst (ja ni minns kanske att jag försvann från bt förra hösten för att jag blir så less. Jag är verkligen inte kär i min sambo under vinterhalvåret, fast jag vet att jag älskar honom, för han är FÖR JÄ..LIG att ha att göra med.)

Han fattar inte säjlv att det beror på HONOM och att han blir låg och lättirriterad och aggressiv.

Han kan bli förbannad/sur över ALLT OCH INGET. F..n...

Är det INGEN annan här inne som har en sambo som har minsta lilla fel. Just idag vill jag känna att jag inte är den enda som har det jobbigt emellanåt. fasen ibland tänker jag t.om på att sticka, fast jag vet att jag vill ha honom och att jag älskar honom.

Ja det var ett gnällinlägg från en besviken Anja. Blir så jä..la trött och alltid lika paff av hans jä..la utbrott.

Hur KAN man gå igång på INGENTING bara för att man har en fis på tvären lixom... och inte f..n ska han ha nån hjälp heller, för han mår ju inte dåligt, nääää då!!!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLPPP... :(

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7