• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Ina: Nån måste ju göra det Och jag menar, jag HAR ju faktiskt ett års marknadsföringsstudier bakom mig

Jag förstår också att du är lite smygtroende efter det, det skulle jag också ha blivit (fast jag är det ju redan )

• InaHjärtarAdam

anja:
    ja jag tänkte verkligen så efteråt, att shit, det måste verkligen finnas en gud. och sen när jag läste i alla böcker hur barnet utvecklas i magen och sådär så kändes det konstigt att allt det skulle vara en slump. allt verkar så precist uträknat... eller så är man bara sentimental nu i det här tillståndet, vad vet jag;)
    usch, nu när jag tänker efter så ska jag sluta klaga på alla krämpor jag har iom graviditeten. det är ju värsta miraklet egentligen!! :D jag gick bara och väntade i början på att ett missfall skulle starta. min livmoder är inte vad den ska vara och det har jag ärvt av min biologiska mamma.. doktorn sa till henne att hon inte skulle få några barn så hon kallar mej för sitt bönebarn. hon har förlorat ca tio barn i missfall, även sent... och jag två. så det kändes rätt hopplöst där ett tag. men se, hon stannade inne!! :) det är väl därför jag har såna sammandragningar och sådär för att min livmoder inte riktigt pallar trycket. sen är ju dottern därinne inte av den lugnaste typen heller, hon kan nog bli flyttgubbe när hon blir stor för så som hon möblerar om varje dag kan ju inte vara vanligt;)

vi ska inte döpa dottern. hon får välja själv sen när hon blir stor.

wiihoo!! idag har jag fått roliga grejer med posten! stickor och massa garn och en ny rysk babuschkasjal, en röd den här gången:D mamma skickar massa presenter för hon tycker synd om mej :)

• Pumpkin

Bah! Jag måste ha en höstjacka, men jag kan fasiken inte hitta någon! Den enda jag hittat (tack vare mamma ) är en kort ullkappa för 2800kr

• InaHjärtarAdam

pumpkin:
    vart har du letat då??

• Pumpkin

Ina: Sitter och kollar på nätet visserligen eftersom jag typ aldrig hinner gå på stan, men jag har tittat på Ellos, Haléns, H&M, Lindex, Gina Tricot, Vero Moda, LaRedoute... Nu sitter jag och tittar på Tradera, men det verkar fasiken omöjligt

• InaHjärtarAdam

vet hur det är.. det finns bara EN gravidjacka att välja på. på h&m. men den är slut i Small överallt. min mamma sprang gatlopp igår över hela göteborg för att hitta den... i södertälje finns den inte alls.
    men det kanske inte är så stort problem egentligen, jag får ju ändå knappt gå ut :D

• Anettan73

Oj vad ni skriver när ni väl gör det.

Idag e jag så himla trött. Måste verkligen städa men jag pallar bara inte.

Fl e nog roligast när man planerar eller väntar barn.

Imorgon skulle vi egentligen ut o kolla på klänningar mm men nu e d ju så att d e ju skåne dagarna, och djungelbandet kommer o sonen på 4 år älskar dom, dvd går varm här hemma med dom...
    Så vi får nog ta det en annan gång.Såg så mycket fram emot det.

• Anja 19 juli 2008

suck tittar in och talar om för er hur genomsvettig jag är.

Har nu röjt ur (halva sovrummet, dvs slängt massor av saker, sorterat böcker oc barnens leksaker och SLÄNGT MASSOR där oxå ;) och föst alla möbler åt ena sidan, dammsugat, torkat av väggar osv...

Nu har jag hämtat i målarfärgen och ska börja tejpa och lägga ut papp på golvet.

Håller på som en galning nu.

Mäklarn kommer ju på TISDAG ohc jag jobbar ju hela helgen!

Hur f..n ska jag hinna...

Har en lista som täcker ett helt A4-papper med saker som ska göras innan mäklarn kommer och värderar!

för att inte tala om hur mkt jag msåte fixa här sen innan fotografen kommer för att ta bilderna.

Kilar alltså igen.. .tittar in lite då och då :)

kram kram

• InaHjärtarAdam

anettan:
    jag sitter också på Fl. heter alvaereva där.

jag funderar på vart man ska gå och äta efter vigseln nu i oktober. nån som har något bra förslag? det måste vara i södertälje.

• Anettan73

Ina- Nu har jag vatt på din sida

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7