• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anja 19 juli 2008

Förlåt om jag sabbade stämningen nu ;)

Fick precis mail från bokningsdamen på festlokalen...

Hon skrev att det blivit ett fel på kontraktet som jag skickade in, bläää...

Det stod ju att vi fick tillgång t lokalerna den 18:e klockan 14 och jag tyckte det var såååå jä..la bra!

Visade sig såklart att det ska vara den 19:e.

Vi får alltså tillgång till lokalen EN TIMMA INNAN VIGSELN... eh

Ingen kan ju ställa upp och dekorera o ställa ut placeringar då...

Alla vi känner ska ju på bröllopet lixom!!!

Mailade att NEJ det funkar inte. Vi måste få tillgång tidigare på dagen...

Hon svarade nästan direkt att det säkert kan ordnas så vi får tillgång vid 10-11 tiden. Shit så svettig jag blev där ett tag, men är ändå skitbesviken att vi ej fick tillgång kvällen innan.

Hade velat fixa och dona där SJÄLV i lugn och ro. Nu får jag ju överlåta det till någon annan. Skit oxå...

(om jag nu ens vill gifta mig m min sambo om ett år) :(

• Pumpkin

Anja: Ja, snart ska jag ge mig iväg hemåt så jag får veta vad som står på!

Usch, jobbigt att det sätter igång nu igen! Smyg i lite Rosenrot eller något i hans mat, så kanske han blir gladare
    Men du ska veta att min sambo definitivt inte är perfekt alla dagar heller - han kan driva mig till VANSINNE! Ibland går vi bara och muttrar åt varandra, men precis som du så vet jag att jag älskar honom, även om jag inte direkt är dökär i honom varenda dag

Känns det bättre nu?

• Pumpkin

Anja: Fan vad tråkigt! Men går det inte att typ lägga på nån hundring och få tillgång till lokalen typ vid 18-20 på kvällen innan då?

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin...

ja lite bättre känns det ;)

Nä jag tror tyvärr inte att det går. Dessa lokaler är ju extremt populära och säkerligen uthyrda även fredagkvällen. (var det jag tyckte var så skumt när det stod den 18:e på kontraktet) så det går nog inte...

Men OM den ej är uthyrd på fredagen när det börjar närma sig, så ska jag faktiskt vara så fräck att jag frågar om vi kan få tillgång redan dagen innan. :)

• Pumpkin

Nu drar jag tjejer! Hörs imorgon

KRAM!

• Anja 19 juli 2008

ha nu superkul pumpkin och lova att rapportera så FORT du får tillgång till internet igen... :)

SEr fram emot rapport!!!

• Du & Jag

Inahjärtaradam: Det var pumkin som tipsade mig att titta in här! Och jag har inte blivit missnöjd:)

Ni verkar känna varandra ganska bra! så det är väl dax för mig att presentera mig för er! Kommer ursprungligen från Uddevalla men både min m2b och jag pluggar just nu i Karlstad. Bröllopet planerar vi att ha hemma på västkusten. Home sweet home! Förlovade oss 14/8 efter 5 år tillsammans och bröllop var väl inget vi tänkte på direkt, men nu har jag blivit fast här som vissa andra! See you!

• InaHjärtarAdam

du & jag:
    jo vi känner varann rätt bra här, vissa av oss har hängt här i 1½ år!! :) och då pratar vi ju nästan dagligen.
    vart på västkusten är du/ni ifrån??
    själv är jag från goa glada göteborg!! det är där vi ska ha vårt "riktiga" bröllop nästa år :)

• Anja 19 juli 2008

Gokväll tjejer...

Känner mig lite bättre nu. Vän m sambon igen. Ska upp och jobba kl 07 imorgon!

Du&jag

välkommen hit (vet inte om jag sagt det innan, har så¨uselt minne :))

Jag har hängt här sen december 06 då vi förlovade oss.

Gifter oss i vår hemstad, Lund, den 19 juli 2008. Har bokat kyrka och festlokal. Sen har jag inte bokat så mkt mer, men har bestämt mig för vilken makeupartist, frisör och fotograf jag vill ha :)

Har en massa vikt att gå ner, minst 15 kg till innan jag ens tänker tanken på att kolla in brudklänningar. (gick upp massor med mina två sista barn).

det var lite om oss.

Har ni bestämt datum? Det blir kanske 14/8 då, samma som förlovningsdatumet :)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7