• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Nope - min m2b jobbar över och kommer nog inte hem förrän 21-22 och lilleman sover hos mormor och morfar. I'm coming alone!!

  • MissPhoenix

    tezzz----åååå va gott....jag är snart tillbaka. Måste ha maaat!

  • Linum

    Vet inte om M kommer med. Vi får se. Han är ju inte ensam så mycket hemma, så han tycker nog att det ärskönt att få vara för sig själv en stund...

  • MissPhoenix

    dom hade inge grekiska sallader på rosa pantern så det blev en bakad potatis med tonfisk istället...

  • TezzAmore

    MissP: Låter gott det med!

    Hmm... verkar inte som att det är så många m2b som kommer imorgon då... ?

  • MissPhoenix

    Skulle nides m2b vara hemma eller hur blev det där??
    tror inte heller att carmas skulle med....

  • TezzAmore

    MissP: Har för mig att Nides m2b skulle vara bortrest...

  • Ab fab

    tänkte på en sak som hon som skal göra make up:en rekommenderade.- använd cerat ett par veckor före bröllopet. Då blir läpparna mjuka o läppstiftet sitter snyggar, så idag är det ceratstartardag för mig.

  • MissPhoenix

    Lykke- japp då får man garanterat kyssvänliga läppar. Jag har iof sällan torra läppar men ska ändå piffa till dom innan med lite peeling också.
    Ska hem och göra ansiktsmask också som jag fick av min make-are på face. En gång idag eller senast fre och en gång nästa fre. Så skulle jag få en "flawless" hud... Vi får väl hoppas?!?

  • TezzAmore

    Lykke: Usch.... nu blev JAG nervös juh!! Nu när du sätter igång med att göra dig vacker inför bröllopet!!! Det är ju lika många dagar kvar för mig!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4