• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

bauti .... aj aj aj aj aj

• TezzAmore

bauti: *fniss* Bra sagt! *fniss*

• MissPhoenix

usch.... min hjärna har gått på semester - vet inte vad jag ska göra för att pigga upp den men ALL energi är gone.....

HJÄRNA - DET ÄR INTE SEMESTER ÄNNU!!!

• Addiz

Carma: nä, den har jag tyvärr inte... :(

• MissPhoenix

var är ni allihop??

• Bauti

Åååå, har fastnat helt i blogg världen
    Nu skall jag göra mexikansk chiligryta till darlingen.

• TezzAmore

MissP: Min hjärna är också dimmig nu! Tror att det beror på att jag åkte bil precis hela dagen igår och nästan tom. drömde att jag åkte bil inatt. Att jag bara sovit typ knappt 6 timmar underlättar ju inte... kommer sitta och halvsöva i kyrkan idag... *pirr* Åh, idag ska vi träffa prällen!!!!

Igår fick jag hem en skiva med bröllopsmusik, vi satt lite snabbt och lyssnade på mendelssohns och wagners bröllopsmarcher och det gick som ilningar genom ryggraden... känns som att det är fyra månader kvar, men det är bara 38 dagar! *fnittrar nervöst*

• Ab fab

i söndags planerade vi lite o nu är det lite ljusare
    -alla svarat. vi blir 75 st varav ca 10 tonåringar
    -blommorna är beställda
    -skjuss är klar bröllopsdagen
    -program är klart
    -den 4 skall vi träffa cermonimästarna och han som är "projektansvarig"för vigsel o kolla in stället vi skall vara på.
    -skorna håller jag på att gå in

kvar att göra
    -bestämma meny med krögaren.
    -prata med DJ
    -prova klänning
    -köpa underkläder och strumpor
    -papper till program o menyer

• MissPhoenix

tezz- vi ska faktiskt ha dom klassiska marscherna - wagner in och mendelsohn ut. Mest för att J vil ha ett romantiskt klassiskt bröllop. Hade ingen aning om att han hade sådana fantasier

Att träffa prällen var en milstolpe för mig - att få allt bekräftat liksom och avklarat. Det var skönt!

• MissPhoenix

prova skorna är också en punkt som inte är avklarad än .Hade först tänkt att gå in dom här på jobbet men kom på att det inte är så smart- tänk om jag får silikon medel eller ännu värre, hårfärg på dom!!! Sååå det får också bli nästa vecka. Men, allt blev ju inte bättre av att jag fick in ett hårstrå under huden på lilltån som blev infekterad. (ja, sådant får vi frisörer dras med..) Så i förrgår fick jag operera ut den själv och allt var - ÄCKLIGT!! Men, nu kan jag iaf gå i skor igen. Hade ju med mig bröllopskorna när jag skulle prova klänningen men kunde ju knappt gå i dom för att jag hade så ont i lilltån... Aj aj!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4