• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Carma: Ja, det var verkligen skönt att få åka bort litegrann! Jag tog tom. semester från bröllopsplaneringen!

    Ang. parfym, en av mina favvisar är Sarah Jessica Parkers Lovely! Den är riktigt fräsh och kvinnlig! Gå till tex. Kicks och be om doftprover!

  • Ab fab

    Carma- vi får väl bocka av tillsammans
    Ang parfym så här är några av mina tips. jag vet ju inte vad du gillar för dofter så jag skriver upp mina
    Polo- blue
    Dolce &Gabbana- Light blue
    Dior- Paris (den nya rosa doften)
    Kenzo- flower by Kenzo

    Hoppas du hittar något som du gillar- Grand Parfymeri är bra

  • MissPhoenix

    Har nibla på familjeliv uppdaterat?? FÖr när jag var inne sist så stod där ingenting - men håller med Addiz, det är nog inte "VÅR" nibla.

    Carma - japp borden och stolarna är fortfarande till låns. SÄg bara vilket datum. Har ju även värmeplattor och dyl om ni behöver håller er mat varm.

    Tezz- konstigt nog på Kapp Ahl. Jag var överallt, åhlens, NK, Change, Chia, Lindex, Korsetten och t.o.m H&M - men på kapp ahl där jag aldrig köper undies eftersom det ALDRIG finns i min storlek blev det en axelbandslös bh, stringisar och stay-ups. Dessutom var det tag 3 betala för 2 så att gick på ca 200:- (NÖJD!!)... Sen så har vi ju korsetten till aftonen

  • Ab fab

    Tezz-visst var de mysiga på Kviberg. Mannen, hans gamla pappa o alla katter. Sällan varit på ett ställe med så mycket snittblommor. Enorm känsla för blommor, kanske inte så coola men fattade direkt vad vi var ute efter

  • MissPhoenix

    Ang parfymer är jag ett starkt Ralph Lauren fan och har allihop. Men favoriten är Romance. Jag har även Sarah Jessicas Lovely som tezz tipsade om och även J.Los Still. Också två dundergoa. Fick prov på Versaces senast.... Vad den nu hette *tänker*..... Faktiskt över för väntan!!

  • Linum

    Gucci Rush2 är en av mina favvisar.

    Så...hur ska vi göra imorrn? Ska vi ta med mat till oss själva bara och picknicka i Slottskogen? Det ska vara halvfint väder.

  • MissPhoenix

    Linum - ´Rush 2 är dundergod!!! hade en sådan (prov) men den försvann någonstans....

  • TezzAmore

    Heeeej MissP! *vinkar* Jag är bara ute efter ett par sjyssta trosor eftersom bhn är insydd i klänningen... har annars en vit bh med lite gulddetaljer som jag funderar på att byta om till... *fniss* Det tror jag kanske att min m2b skulle gilla... *fniss* Vet inte om jag sak köra på string eller på ett mar hela lite tantiga som håller in... *hmmm..*

  • TezzAmore

    Hej Linum! *vinkar*

    Sa inte Nides att hon skulle baka och laga mat i nått mail? Hade 20 nya i min inkorg så jag vet inte om jag läste rätt... Hehehe!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4