• miffolina

    äckligaste på kroppen

    Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

    vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

    Jag börjar:

    I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

    Nån annan?

  • Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Mupu

    Min hund hade en varböld på nacken...som blev så stor att den halkade ner på sidan (den växte jättefort)...fick tid tid veterinären samma dag jag upptäckte den och de fick söva henne och spräcka den där bölden. Jag var med som assistent...och det var inte roligt att se en halv liter tegelröd, varig vätska spruta ut ur hålet han gjorde...det bara skvätte ner på golvet o på honom. Tyckte så synd om lilla gumman men hon blev helt återställd sedan!

  • miffolina

    Mupu - jag har haft såna bölder själv, de gör ont som f*n :( Och det forsade litervis med sån där illaluktande vätska ur dem. Stackars vovve! :(

    De gångerna var de mindre roliga äckliga saker min kropp haft för sig.

  • Mathias  Älskling

    Vilken otroligt skojig tråd!!!

    Dessutom väldigt skönt att höra att det finns fler med ett skäggstrå på hakan!

    Har man samma örhängen på sig en tid och sen tar bort dom så brukar det finnas lite gegga i hålet och på örhänges-ploppen som luktar gojja!! Usch!

  • Lilla Li

    Min sambo har en tredje bröstvårta på sidan av magen typ. Bara själva vårtan, ingen vårtgård alltså. Ser läskigt ut.

    Och så har han en leverfläck mitt i handen - urskumt!

    Apropå pormaskar så såg jag i höstas ett program på tv där de visade en kvinna som var typ 75 eller nåt. Hon hade i hela sitt liv aldrig klämt en pormask, och nu hade hon fått så ont i kinden och gick till läkaren. De klämde ut en 30 cm lång pormask ur kinden på henne! Tro fan man har ont då!!!

  • Lilla Li

    Jag har två vanliga hål i öronen. Jag tog dessutom två extra i ena örat en gång, men de växte igen när jag skulle byta örhänge. Så nu har jag små varklumpar som är typ inkapslade i örsnibben på nåt jäkla vänster... Knepigt!

  • Fru Cinderella

    Lilla Li
    Det hade jag med, fast efter några år så bildade de små egna hål under öronsnibben som de började sippra ut var ut *najs*

  • sera

    hoho vilken sjuk tråd..=)) kul å läsa men fan va vidriga saker hahahah (fölåt inte illa menat) minn äckligaste e nog att de fortfarande efter typ 3 år kommer ut snusk ur mitt piercing hål i läppen...ibland å deee e inte trevligt
    tack för mej!

  • 20070607

    Vadå skäggstrå på hakan hur känns det när man får dra bort skäggstrå runt bröstvårtorna. Hur sexigt är det på en skala. Men har man taxöron så har man...

  • miffolina

    20070607: jorå långa hår runt bröstvårtan - check!

  • Lilla Li

    Jag hade en piercing i naveln i nåt år. Man får en lite för lång stav i början, sedan när svullnaden lagt sig så ska man byta till en kortare. Det gjorde aldrig jag, så jag kom åt den där jäkla staven varje gång jag tog på eller av mig en tröja. Så hålet vidgades, staven hängde följdaktligen längre och längre ut och hålet växte ihop inifrån. Så tillslut var det bara en tunn genomskinlig hudsträng kvar som höll staven på plats. Jag tänkte att det nog var bäst att ta bort staven nu, så jag började skruva loss den och då brast den här hudsträngen. :D Gjorde inte ont alls, men man blev ju lite smått chockad att så mycket hud bara gick sönder...

Svar på tråden äckligaste på kroppen