• miffolina

äckligaste på kroppen

Nu är det dags att slå hål på myten om den perfekta kvinnokroppen som är slank, hårlös och solbränd!

vad för äckliga saker har ni hittat på er kropp?

Jag börjar:

I ena armhålan har jag ett inåtväxt hårstrå som blir som ett litet hål rätt in. Idag efter duschen började jag klämma lite den, och ut kommer en grön liten klump sörja!!! Äckligt!!

Nån annan?

• Svar på tråden äckligaste på kroppen
  • Nataluskan

ahahaha vad roligt detta var apropå äckel, så efter att ha läst heela tråden så tycker jag det är ganska äckligt att så många har luktat på navelluddet OCH skinkluddet....

Har också lite hårstån som inte kanske sitter helt rätt
    Har en molusken på baksida vaden ..

• den lilla

haha vilken skön tråd :D

• miffolina

natalie99, klart man luktar! Lika mycket som man kollar i toaletten efter att man "gjort sitt" där! Hähähä!

• Tizzeltazz

gick upp jättemycket på kort tid pga medicin så har bristningar typ...överallt... i början var de djuplila och man kunde se blodårdror igenom som små trådar...

jag kan sticka en tops hela vägen in i naveln och det tar ändå inte helt stopp...
    och har naturligtvis äckelklet där :)

liten fjunig mustach har jag

och illaluktande fötter :)

• ohmygoodness

Skalaren - hade samma problem som du med mina tonsiller ett tag. Jag tänkte svimma när jag såg hur stor och illaluktande klimp som kom ur den ena en gång när jag tryckte på den med en tops!! Till sist blev mina tonsiller så sjuka att de började inte bara göra ont i dem, utan riktigt värka, då jag fick remiss till operation. Å d är nog en av d bästa saker ja någonsin gjort! Har inte haft problem med sjuk hals sen dess! Skönt!

• miffolina

Jag tror det var Letterman som hade en snubbe som hade rekord i att stoppa pappersnäsdukar i naveln, det var typ över 40, kanske 100 jag minns inte, men va äckligt det var, speciellt när han skulle dra ur dem. Man ba' kände navellukten komma ur tv:n!

• c_t

Jag har en pormask på ryggen som jag får be min m2b klämma varannan vecka eller så när det "fyllts upp" igen. Så jävla skitäckligt men det är tur att jag har honom.

• Lysmask

Jag älskar att klämma på äckliga saker, har inget emot variga sår och bölder. Sambon brukar komentera att jag verkar ha ett visst intrese för bajs, men det har med att jag jobbat så mycket inom vården, jag svarar att bajs inte skrämmer mej . Klarar annars inte av spyor, spyr själv då.
    Min starkaste upplevelse ang egen kropp är när jag blev kattbiten i benet, och i samma veva gått omkull med hästen och fått benet iklämm så jag viste inte vad som gjorde ont. Jag upptäckte en sårskorpa som gjorde omt och började pilla och ut väller det var. jag ropade på kompisen som kom och i samma stund hon lutar sej fram och tittar kommer stanken.

• Skalaren

Jag älskar också att klämma på äckliga saker med var i. Min man tycker att det är en mycket konstig böjelse och han ser direkt när jag börjar spana in hans näsa. Min man har en pormask precis i näsöppningen, den är helt sjukt grov och lång, som värsta boaormen. När han är på snällt humör sparar han den till mig, när den växt till sig lagom.

Hitills toppar kul saker att klämma av en gigantisk finne som min bror hade i tinningen. Det såg mest ut som en bula och han hävdade med bestämdhet att det inte var en finne. Men man lurar inte en inbiten finnjägare! Så självklart såg jag till att få klämma ut eländet.

• pasia - www.js070707.blogg.se

jag har bristna blodkärl på benen :'(

Svar på tråden äckligaste på kroppen