• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Tut på er allihop!!!!

    *jättekramen till Oms och Sis som är med i Våga Vara Fetto* eller nåt...
    *fniss*

    Omsan - jag tror inte att nån skulle tro på det om jag sa hur mycket jag väger. Men så har jag ju övat på att vara tjock - och alltså dölja det - hela mitt liv... Har järnkoll på hur överdelar och byxor ska matchas för att inte framhäva ALLA bilringar på en gång.

    Hur som - nu har jag fallt till föga och gått med i Viktkoll på nätet. Jag MÅSTE göra nåt åt det här... så här fet får jag inte vara... bort med minst 20 kg! (Om jag blir av med 20 kg återstår fortfarande 10 innan jag kommer ner under "överviktsgränsen" - bara så ni fattar hur illa det är )

    Och detta med att folk inte tror att jag är så tung som jag är, det spär liksom på problemet. För på det viset kan man liksom förneka hela grejen rätt länge till... *inte bra*

    Hur som - redan INNAN jag ställde mig på vågen igår hade jag bestämt att jag skulle ut och jogga idag.. och nu är det dags om en halvtimme (måste ju vänta på att frukosten rasar ner... ) Kan meddela att 50 min lätt jogging INTE förbränner allt vin jag drack igår.... :[ :[ :[

    *alla fula ord*

    Nu ska jag avreagera mig genom att diska megadisken Orvar..

  • MuffinsTönt

    Vickan
    Usch! Jag lider verkligen med dig. Hoppas klubben hjälper dig på traven. Ibland är det bara lite pompom och råd som fattas.

    *styrkekramar*

  • Oms

    Idag är dottern på Grönan m en kompis och det HELT själva! känns jättestort en det är såhär det är. här i stan går barn själv på grönan från 10-års ålder, hon försökte gå förra året men där sa jag tvärt nej, i år är hon mkt mera mogen och tjejen hon går med är den tjej som hon åker själv till karaten med, dvs de är vana att ha eget ansvar. (de är klasskompisar) Det är friskis o svettisdagen, så det är mkt banfamiljer, det är dagtid och det är söndag så man slipper alla tonåringar - men jag är ändå lite nervös.

    själv ska jag till brorsan på söder idag, 2 av hans söner fyller/har fyllt år i veckan och ska firas, mamma ska firas oxå så det blir 3 flugor i en smäll. Tyvärr har jag noll sug för fikabröd, glass, te o kaffe - får se om jag kankse ska meddela de anledningen till det idag, vi får se.

    hoppas ni andra får en bra dag - nu ska jag sminka mig så ciao ciao

  • Sister of the Night

    Omsispomsis

    Iiiiih, vi visste innan du ber'ättade det hemma! :o *smickrad ända ut i lilltårna* :) :)

    Fikabröd..... *Homerdregling på hög nivå*

  • viktualia

    Sis - näpp! Inget fikabröd!!! AJABAJA!

    Dags att börja sikta på Beach 2008 och därför får man inte äta en massa onyttigheter... ha ha ha... *kastar över ett päron*

    .... dags att hoppa in i duschen efter joggingpasset...

  • Sister of the Night

    *catchar päronet* :D

    Ja du, det blir väl då man kan visa sig lättklädd igen... *ler och skakar bekymrat på huvudet på samma gång*

  • viktualia

    alltså.... sanslöst vad med tid det tar att lägga in allt man äter på det där Viktkoll... hm.. men utan det är det ju svårt att få svart på vitt hur illa det är.. hm..

    Strax dags att gå och handla... det blir fullkornspasta med kräftstjärtar till middag här så småningom!

  • Telemarkgrrl

    Hur funkar det där, Vickan? Man lägger in vartenda litet gram av allting man äter varje dag och så får man ut hur många kolhydrater, fett osv man äter för mycket?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4