• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • InaHjärtarAdam

    MsNordqvist:

    gjorde det? då måste jag springa iväg o köpa det också!!

    min sambo åkte för övrigt till kina idag. buähähä!!! jag hatar att vara ensam hemma! han blir borta i nio dagar. som tur är ska jag till göteborg över helgen iallafall...

    och en sak till:
    adda mej på msn alvaereva@hotmail.com om ni vill frossa i bröllopsprat eller vad som helst!

  • Pumpkin

    InaHjärtarAdam: Yes det gjorde det Har också lagt till dig på MSN nu.

    Jenny_Åland: Vad har du för MSN?

  • Pumpkin

    Usch vad besviken jag blir på Allt om Bröllop. Man måste uppenbarligen gifta sig söder om Dalälven för att det ska finnas några tips på lokaler osv

  • InaHjärtarAdam

    besviken?? jag har precis köpt den jag med... hoppas det inte var att kasta pengarna i sjön helt iallafall.

  • Pumpkin

    InaHjärtarAdam: Det finns ju mycket fint i tidningen, det gör det. Men jag som vill gifta mig längre norrut har liksom inte så mycket hjälp av deras annonser och reportage som handlar om all planering runt omkring - lokal, fotograf, catering osv...

  • MrsNyberg2B

    I den här "stan" finns det banne mig inte en enda bröllopstidning i någon affär! Jag blir så irriterad.. När man läser här, blir man alldels glad för att det kommer ut ett nytt nummer (idag).. Det i sin tur bör ju innebära att det finns tidigare nummer.. Jag har varit överallt!! (som tur är, så har jag iaf lyckats beställa hem en tidning rätt ner i lådan)

  • blivandefruandersson08

    InaHjärtarAdam klänningen var hur fin som helst :) hoppas du är nöjd :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!