• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • drömbrud

shit jag kan ju inte stava til present

• June20

så e de i nattens mörker hahaha hjärnan e snabbare än fingrarna oftast...ibland även på dagen HEHE;);)

• drömbrud

haha, oftast alltid för min del!!

• MrsNyberg2B

Smidig present! Han blir säkert glad!!! Slipper han göra något arbete också, när du har fixat allt klart!! KAn knappast ogilla det...

• drömbrud

Mm, verkligen hoppas att han fattar vinkeln!! HAHAHA

• drömbrud

Borde växla in allt til tior så får han lite jobb o göra oxå! Hahahha

• Pumpkin

Ååååh, jag har hittat mitt DRÖMhus! Jag VILL ha det, men vi har ju sagt att vi ska köpa ny lägenhet till att börja med Och det ligger mitt ute i ingenstans, så vi måste ha två bilar och vem vill sitta och åka ut till vårat hus därute om vi behöver kattvakt liksom??? Ååååh, men jag VILL ha det!

• drömbrud

Har du nån bild?

Lite jobbigt att det är så långt bort.. Du kanske hittar ett linand lite närmare?

• MrsNyberg2B

Jag&Du - Varför inte enkronor... Fast det är dumt, då kanske du får vänta länge (ännu längre)

MsNordqvist - Men det är ju onödigt att köpa lägenhet i väntan på huset, bättre att slå till på en gång... Svårare med kattvakt - tja, kanske, eller så får ni ta med katten till vakten... Katter är ju bra på det viset, att de klarar sig bra på egen hand.. Fast det är klart, lite mat och sällskap kan ju vara trevligt för dem också..

• drömbrud

Haha, ja enkrono, det blir många, neeh, ja då skulle jag väl få vänta ända tills i Juni för han inte ha växlat in pengarna.. 100 lappar blir nog bäst...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!