• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 3!

    Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

    Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

    Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Pumpkin

    Om man lägger till en egen sida på weddingannouncer och väljer "Text page" kan man ändå lägga in bilder då? Eller ska man välja "Photo Page"? Kan man lägga in text där?

  • drömbrud

    Jag försov mig imorse! Till kl 11... Missade plugget

    Typiskt att jag fastade vid datorn igår kväll..

  • Brud 2008

    Oj vad ni skriver tjejer, här är man borta en dag och så är det flera nya sidor ;)
    MsNordqvist: Jättesnygg ring, jag har tänkt mig nästan samma, fast stenarna går snett över ringen.

  • June20

    Är det någon annan här som funderar på att ha något som inte kanske är typiskt bröllops aktigt på dagen D? tex nån ovanlig tårta, skor, m2b har ovanliga kläder, ovanlig ring alltså inte där det är tradtionell slät el allians, speciell musik som kanske inte passar alla, annorlunda uppträdande tex magdans? :D

    Bara nyfiken....kul med oanligheter och kanske kan vara något som någon annan vill ha men inte vågar...:D

  • Mysan98

    June20: Tanken har ju slagit mig, men jag (vi) har inte tänkt så långt att det har blivit någon specifik grej ännu... Har du funderat på något sånt?

  • Jenny_Åland

    Vi ska ha 50-talstema på vårt bröllop. Det får väl räknas som annorlunda? Jag funderar mycket på hur vi ska få till det.. Många idéer som snurrar runt. Såg att Lagerhaus har lite Elvisprylar som jag ska köpa :D och så kommer vi nog att beställa en tårta som är lite annorlunda. Fick tipset av Yllo att beställa den från cakedesign ;) Och så letar jag acessoarer som vi ska ha i 50-talsstil (handväska, skor m.m.)

  • Bröllopstokiig

    Mysan98

    Jo jag har kanske några som är udda..hehe
    *vi ska ha inslag av svart i vårat tema och då även som en dominerade färg ihop med lime färgen.
    Bla ska vi se om vi kan fixa fram pappers dukar i svart.
    Lime verkar varit bröllopen av 2006 o 2007s färg...vet inte varför har sett jätte mycket med det...så vi kommer väl vara "omorderna" med den färgen 2008 då ;) hahaha...

    *Min vigselring ska ha en dropformad diamant...har inte sett en enda med den formen på diamanter ialf här på BT. Bara en tjej med en röd rubin i dropform...den var verkligen blodigt röd och väldigt romantiskt röd, lite fira kärleken helt där.

    *Cake toppern ska jag göra själv efter en model jag sett från USA där kostade den 2500kr!!! :O så ja jag gick till Panduro o handlade lite ;) Det ska vara 2st fladdermös med fluga och slöja. Lite goth varning.

    *Om jag får mindrömlokal för vigseln så kommer vi vara på en restaurang med 1700tals valv....kanske ser lite kyrkligt ut men utan päst typ.

    *Vi kommer inte ha så mycket alls i själva bröllopet som är i stil med "rosa/rött romantiskt med massa hjärtan o rosetter" överallt. Vet inte men det är bara inte våran stil liksom inte ens jag som är tjej har tyckt om sådant nånsin....vi kanske e lite tråkiga el så är vi bara wierd! ;) Men ibland är det kul att vara wierd och udda.
    Vi sattsar nog mera på victorianskt stil men ändå inte för mycket rysch o plysch...men jag ska har korsett och en spetts kjol på mig ialf.

  • June20

    jo ska ha en amrikansk tråta också :D mmmmm intressant det ska bli o smaka på den!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!