• R&F (1/7 2006)

    Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

    Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!

  • Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
  • R&F (1/7 2006)

    Ja kom du, Anna, kvart i 11. Det låter bra. Hoppas du inte blir sjuk bara.
    Tänkte ringa "vår" florist snart åxå. De planerar ju att komma ner i slutet av april då vill jag gärna prata blommor, så hon är beredd på det. Tänkte tipsa dom att vi ska gå till Busfabriken åxå med deras lille. Det är ett rätt så nyöppnat lekställe här i Halmstad www.busfabriken.se/ Kanske kan passa honom (och oss ;) )

  • ak76

    Tack! Då kommer jag ca kvart i 11 (om jag inte är magsjuk...urk igen.)

    Busfabriken lät ju jättekul! Dit måste vi åka med Hugge också! Det får bli ett utflyktsmål i semestertider!

    Ja, blommor börjar ju definitivt bli aktuellt för er! Har ni bestämt er om ni åker till danmark och inhandlar, eller kör ni på blomsteraffär? L gillar ju att prata blommor när som helst och hur som helst, så det blir nog inga bekymmer inte
    Kan du maila Catarinas bilder förresten?
    Kram,

  • maria73

    poppinella. tack för din åsikt :),
    nu ser jag att jag skickats runt helt utan min vetskap :),
    lovely, me like :)
    säga vad man vill, men mina bridezillatendenser håller iallafall fart i tråden.
    spännande höra aks åsikt :)
    väntar....

  • ak76

    Catharina,
    Jag håller också på den första, den med pärlorna! KiKen är helt fantastiskt också, men du klär bättre i den mer bröllopiga!

    Håll hårt i den!

    Kram,

  • Poppinella

    Vänta vänta vänta!!!
    Jag får hoppa in och jobba till klockan ett på söndag. Jag försökte få tiden till 7 - 11, men det gick inte, i så fall hade jag fått tacka nej helt.
    Hade vi kunnat skjuta på det till kl 13 - 13.30? Om inte så kanske ni kan skjuta på den nån timme eller så och så får jag (och Conny med kameran) i så fall komma senare helt enkelt? Ville verkligen inte att detta skulle hända, men det blir mitt första arbetspass på MAVA bortsett från inskolningen så jag ville helst inte tacka nej.
    Hur funkar detta för er?
    Förlåt om jag krånglar...

  • Poppinella

    Förresten sitter jag här urtjusig iklädd badrock och mina nyinköpta SKOR! De är så fina. Alldeles alldeles vanliga, men så fina bara för att jag ska ha dom på just DEN dagen!

  • R&F (1/7 2006)

    Du krånglar inte, inte för min del i alla fall. Jag kan. Jag har inge jobb vad jag vet.

    Ska vi säga 13.30 på Regnbågen? Någon som inte kan eller kan alla då.

  • AnnelieE

    Hoppar in en snabbis. Håller på att flytta (eller har flyttat, men inte packat upp). Har ingen internet-anslutning för närvarande, men jag kan 13:30 imorgon. Om det blir ngn ändring, så kanske ngn kan vara snäll och sms:a mig?
    Vi ses imorgon!

  • R&F (1/7 2006)

    Jag smsar dig om det blir ändringar. Du har kvar det nr som jag fick första gången vi träffades?

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)