• Cinnamon

    Umeträff

    Hejsan alla Umebor!

    Här kan vi planera våra BT-träffar.

    Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?

  • Svar på tråden Umeträff
  • Umebruden

    Ja, det verkar ju bättre att flytta det till januari. Hoppas att vi är många som kan komma då...

    Jag ser väldigt fram emot att träffa er, och så är det alltid kul att se om man skulle råka ha gemensamma bekanta eller nåt...

  • Juli 2005!

    Mithra!
    Självklart är du välkommen! Det är ju bara roligare ju fler vi är!

    Vad bra att vi skjuter på det tills i januari! då har jag massor med tid men nu är varje minut (nästan iaf) uppbokad fram till den 22!

    Glad lucia på er!

    /C

  • aug2005

    Hoppas också att vi blir många som kan nästa träff. Ska bli mycket kul att träffa er...se vilka vi är bakom "våra namn"...

  • hipsterlillamy

    Tjohoo på er alla! Vart har ni tagit vägen alla umebrudar?????

    Tänkte bara önska er en GOD JUL!!!!!!

    Hoppas ni får en trevlig jul med mkt god mat och många julklappar!!!

    KRAMKRAM

  • aug2005

    Här är jag!
    Önskar dig o övriga BT vänner en riktigt god jul o håller tummarna på att snön ska komma så vi får en vit jul!

  • Varja

    Och jag är här men reser söderut till modemmarker nästa vecka så:

    God Jul och ett riktigt Gott Nytt År på er brudar!

  • Magnus flikka

    Ja GOD JUL på er alla, även fast det knappast känns som jul i regnet... :( Hoppas vi ses i januari, vi måste ta tag i det här nu!

  • Bröllopsälskaren

    Önskar er alla en God Jul och Ett Gott Nytt År!

  • Cinnamon

    Ska vi göra ett nytt försök att träffas? Den här veckan är ju splittrad av röda dagar, men vad tror ni om nästa vecka? Onsdag ser bra ut för mig.

  • julibrud05

    För min del går inte nästa vecka. Men dock veckan därpå. Vad sägs om någon eftermiddag vecka 3? Nu slänger jag ut ett datum: Kanske den 19 /1?? Klockan 15.30???
    Passar tiden er andra???

  • Magnus flikka

    jag har tenta den 20 så jag kommer definitivt inte den 19. ;)

  • Juli 2005!

    Har också tenta nära inpå det så då kan inte jag heller... vi kanske kan ta det den 24e?

  • Cinnamon

    Väldigt spridda förslag... Några fler röster och förslag?

Svar på tråden Umeträff