Umeträff
Klart att ALLA umebrudar ska med Kv.sletta!! :)
Nästa vecka och veckan efter det råkar jag ha få föreläsningar, så då någon gång skulle det passa bäst för mig med dagtid...! Ni andra?
Klart att ALLA umebrudar ska med Kv.sletta!! :)
Nästa vecka och veckan efter det råkar jag ha få föreläsningar, så då någon gång skulle det passa bäst för mig med dagtid...! Ni andra?
Haha, va kul att ni la ut datum samtidigt! Torsdagen den 14 börjar jag klockan 15, fast i nödfall kan jag kanske hoppa över den grupptimmen... beror på vad resten av min grupp tycker...
Måndagen den 18 går jag 13-15.
Hur passar tiderna för er andra??
JA! Jag verkar kunna komma till kl 3 på torsdag, va kul att få se vad ni är för filurer!! Har en svart kort ulljacka med huva.
Oj, blev det några kvar då som kommer? Hur känner ni er idag tjejer?
Instämmer med föregående talare!
Glömde förresten fråga er igår om det är någon som haft kontakt med Gourmetgubben (catering) ?
På Västerslätt...
Jag hittar inte numret till Annas Mat och Catering på Eniro, har du det numret?? Sitter och gör en telefonlista...
tack stöcke!
JA det skulle vara kul att träffas igen - OCH att få träffa er som inte kunde vara med förra gången!
Jag läser dubbelt = har riktigt mycket att göra hela november, men säg ett datum så hoppas jag att jag kan vara med! Början av veckorna passar mig bäst, tror jag. Eller en helgdag, bara inte den 20/11 då jag har tenta! :)
Ja jag kastar väl på då...
1 december på em/kvällen?
... och jag som tycker att tiden går så fort att det bara susar i öronen! *ler stressat*
Välkommen CeciliaLind (och Umebruden såklart)! Sist träffades vi på Kafé Station, jag tror vi var 6st då, men så var det ju några som inte kunde komma... :( Så vi hoppas på ÄNNU fler nästa gång! Det verkar som, om jag inte helt missuppfattat det hela, att vi iaf är några stycken som vill ses den 1 december. Hur passar det för dig?
aug2005 - de är i Thailand, tre veckor om jag inte minns fel... *suktar*
Cinnamon - det ser bra ut i min almanacka!
Ni andra?
Vad kul!! Så vad säger ni brudar, vilken tid? Klockan tre som sist, eller tidigare? Eller senare?
Ja det är klart att det blir av Varja! Eller? Kl 15 passar mig personligen bättre, men jag kan kl 16 också med lite pussel. Ni andra: kom överens om en plats!
Så är det ingen mer än jag och Varja som kan? Kanske bättre då att ta det någon annan gång?
Tja, den förra träffen blev det ju bara pannkaka av... :( Ta gärna fram ett datum Hipster eller Umebruden eller nån annan så får vi se hur många som kan!
Både tisdag och onsdag passar för mig, men vad tycker alla andra? Vart har ni tagit vägen umebrudar??
Vad länge det känns till dess! Men det blir nog bra. Tror att vi får vänta lite med att sätta datum dock, för folk tenderar att glömma bort saker som ligger för långt fram i tiden...
Ja GOD JUL på er alla, även fast det knappast känns som jul i regnet... :( Hoppas vi ses i januari, vi måste ta tag i det här nu!
jag har tenta den 20 så jag kommer definitivt inte den 19. ;)