Umeträff
Hejsan alla Umebor!
Här kan vi planera våra BT-träffar.
Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?
Hejsan alla Umebor!
Här kan vi planera våra BT-träffar.
Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?
Jag gör mig redo för att kasta ut ett datum, en tid och en plats. Få se... Jämn vecka, de närmaste två veckorna, dagtid och ett fik på stan (praktiskt och säkert). Nu kommer det:
Torsdag den 14/10 klockan 15.00 på kafé Station. Alla umebrudar är välkomna varesig de synts i trådarna eller inte.
Funkar för mig!!!
Haha, va kul att ni la ut datum samtidigt! Torsdagen den 14 börjar jag klockan 15, fast i nödfall kan jag kanske hoppa över den grupptimmen... beror på vad resten av min grupp tycker...
Måndagen den 18 går jag 13-15.
Hur passar tiderna för er andra??
Jag jobbar dagtid alla vardagar (9-5 jobb ni vet) så jag kan tyvärr bara helger.
Torsdag den 14:e skulle funka för mig. 18:e kan jag tyvärr inte under dagtid... Hur är det för er andra?
Kan tyvärr ingen av dagarna.Men det kanske blir fler träffar framöver?
Det verkar som att de flesta kan på torsdag, kör vi på det? Vi får ta nästa träff nån dag när Magnus flikka, Varja och Stöcke kan vara med.
Är kafé Station ok? Hur gör vi för att hitta igen varann?
Alltså blir det torsdag nu till veckan????
Klockan 15 på station????
Ja hur ska vi känna igen varann!?!?
Vad kul att vi bestämt en tid! Kan vi inte träffas utanför på någon plats och sedan gå in till Station? Tex i parken utanför?
Parken utanför låter bra. Visst finns det bänkar kring rundeln i mitten? Vi kan kanske försöka ta den bänken som är mest mot Station och samlas vid den, då bör vi nog hitta varann. Jag kommer nog att ha på mig min rödvita vinterjacka om det fortsätter vara så här svalt.