• Cinnamon

Umeträff

Hejsan alla Umebor!

Här kan vi planera våra BT-träffar.

Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?

• Svar på tråden Umeträff
  • aug2005

Hej på er,
    Som det ofta är så kommer vi inte hitta en dag då det passar alla. Skulle man inte kunna göra 2 träffar? Vissa kan ju den 1 dec andra ant veckan före...typ 25 nov.(bara ett förslag) el veckan efter...
    Fast...visst, det skulle givetvis vara roligast om dom flesta kunde samma datum...

• Umebruden

Jag missade förra träffen, men det skulle ju vara kul att vara med nästa gång!

• CeciliaLind

Träffar??!! Va kul! vi skall gifta oss i Mars skulle gärna träffa er för att höra hur ni skall ha det osv.. skulle vara jätte roligt..
    vart träffas och ni och hur många är ni?

• Magnus flikka

Välkommen CeciliaLind (och Umebruden såklart)! Sist träffades vi på Kafé Station, jag tror vi var 6st då, men så var det ju några som inte kunde komma... :( Så vi hoppas på ÄNNU fler nästa gång! Det verkar som, om jag inte helt missuppfattat det hela, att vi iaf är några stycken som vill ses den 1 december. Hur passar det för dig?

• Cinnamon

*puffar lite*

Nu är det bara två veckor kvar till första december. Hur ser det ut i almamackorna?

• hipsterlillamy

Jag kommer garna da!! Ar ju utomlands nu med ar ju hemma till dess.
    Ha det bra alla umetjejer!!
    Kramkram

• aug2005

hipsterlillamy: Vart är du/har du varit? Lät inte helt fel med en utlandsresa nu i detta väder...
    Hoppas att Ni har/haft det bra!

• Magnus flikka

aug2005 - de är i Thailand, tre veckor om jag inte minns fel... *suktar*

Cinnamon - det ser bra ut i min almanacka!
    Ni andra?

• Juli 2005!

Jag kommer gärna den 1 dec men det beror lite på vilken tid, ska på föreläsning kl 17, så gärna ganska tidigt!

• CeciliaLind

Jag kommer gärna!!
    Den första blir alldeles utmärkt!
    Är det samma café? Station?
    Och villken tid är det planerat?

Svar på tråden Umeträff