Umeträff
Hejsan alla Umebor!
Här kan vi planera våra BT-träffar.
Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?
Hejsan alla Umebor!
Här kan vi planera våra BT-träffar.
Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?
Hej på er,
Som det ofta är så kommer vi inte hitta en dag då det passar alla. Skulle man inte kunna göra 2 träffar? Vissa kan ju den 1 dec andra ant veckan före...typ 25 nov.(bara ett förslag) el veckan efter...
Fast...visst, det skulle givetvis vara roligast om dom flesta kunde samma datum...
Jag missade förra träffen, men det skulle ju vara kul att vara med nästa gång!
Träffar??!! Va kul! vi skall gifta oss i Mars skulle gärna träffa er för att höra hur ni skall ha det osv.. skulle vara jätte roligt..
vart träffas och ni och hur många är ni?
Välkommen CeciliaLind (och Umebruden såklart)! Sist träffades vi på Kafé Station, jag tror vi var 6st då, men så var det ju några som inte kunde komma... :( Så vi hoppas på ÄNNU fler nästa gång! Det verkar som, om jag inte helt missuppfattat det hela, att vi iaf är några stycken som vill ses den 1 december. Hur passar det för dig?
*puffar lite*
Nu är det bara två veckor kvar till första december. Hur ser det ut i almamackorna?
Jag kommer garna da!! Ar ju utomlands nu med ar ju hemma till dess.
Ha det bra alla umetjejer!!
Kramkram
hipsterlillamy: Vart är du/har du varit? Lät inte helt fel med en utlandsresa nu i detta väder...
Hoppas att Ni har/haft det bra!
aug2005 - de är i Thailand, tre veckor om jag inte minns fel... *suktar*
Cinnamon - det ser bra ut i min almanacka!
Ni andra?
Jag kommer gärna den 1 dec men det beror lite på vilken tid, ska på föreläsning kl 17, så gärna ganska tidigt!
Jag kommer gärna!!
Den första blir alldeles utmärkt!
Är det samma café? Station?
Och villken tid är det planerat?