• Cinnamon

Umeträff

Hejsan alla Umebor!

Här kan vi planera våra BT-träffar.

Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?

• Svar på tråden Umeträff
  • Juli 2005!

Aug2005

Jag ska anlita annas fest och mat och de har ingen hemsida (så vitt jag vet) men du kan ju alltid ringa henne på 090-434 50 eller 070-349 84 89.
    Eller så kan du fråga mig eller nån annan här på bt!
    Lycka till

• Cinnamon

Börjar det vara dags för träff nr 2?

• hipsterlillamy

Vi kanska ska vänta till i början av dec.till nästa träff??? Eller vad säger ni??

• winter_wedding

hipsterlillamy:
    så att du hunnit tillbaka från din semester

ingen som hittat frisyrbilder ännu, förresten??

• Cinnamon

December blir nog en ganska intensiv månad för mig. Julavslutningar och grötmiddagar. Mitten slutet på november känns bättre i planeringen.

Bilder på frisyrer. Jag har sparat undan några som jag gillade på the knot, längre än så har jag inte kommit. Jag kommer nog att fundera tillsammans med frisören.

• hipsterlillamy

*skratt*
    Jo jag tänkte att det skulle vara trevligt att vara med!!!
    Men det kommer säkert fler träffar!!!

• Magnus flikka

JA det skulle vara kul att träffas igen - OCH att få träffa er som inte kunde vara med förra gången!

Jag läser dubbelt = har riktigt mycket att göra hela november, men säg ett datum så hoppas jag att jag kan vara med! Början av veckorna passar mig bäst, tror jag. Eller en helgdag, bara inte den 20/11 då jag har tenta! :)

• aug2005

Hej,
    Jag var inte med på förra träffen men det skulle vara jätte kul att vara med nästa sväng.

• aug2005

Tack förresten för tel nr till Annas.(juli 2005)Jag ska ringa o kolla med henne i morgon.

• Varja

Jag skulle jättegärna vilja träffa er allihop! Men eftersom jag är doktorand så har jag lite oförutsägbara arbetstider. Generellt sett så är ändå sannolikheten för att jag kan störst på kvällar och helger så om får önska så önskar jag det.

Såg förresten ett möhippegäng på stan i lördags, inne på Kungspassagen men slöja och videokamera i högsta hugg. Någon som känner igen sig eller någon annan? *nyfiken*

Svar på tråden Umeträff