• Cinnamon

Umeträff

Hejsan alla Umebor!

Här kan vi planera våra BT-träffar.

Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?

• Svar på tråden Umeträff
  • Magnus flikka

Vad kul!! Så vad säger ni brudar, vilken tid? Klockan tre som sist, eller tidigare? Eller senare?

• aug2005

..kul. Ska försöka att komma.

• Avril

Tänkte att jag kanske skulle ta och kika förbi träffen den första. Har inte kikat så mycket på den här sidan, har haft annat som fyllt upp mina tankar. Men jag träffar jättegärna andra som går i bröllopsplaner om jag är välkommen.

• Cinnamon

Klart du är välkommen Avril.

Är det någon klockan tre inte funkar för? Mig spelar det ingen större roll vilken tid det blir, jag kan planera min dag ganska fritt.

• Varja

Jag jobbar som vanligt till fem.

• Umebruden

För mig funkar det med klockan tre. Kommer jättegärna! Ska bli spännande att se er IRL...

• Bröllopsälskaren

Jag har föreläsning till kl 16:30, men det är ju svårt att hitta en tid som passar alla.

• Cinnamon

Efter en snabb översyn så ser det ut som ungefär hälften kan klockan tre. Är det samma som inte kunde förra gången heller så är det lite dumt.

Kan vi ta det klockan fyra och då ge rum för de som jobbar att dyka upp när de slutat för dagen utan att vi tappar alla som kan på dagtid?

• Stöcke

1 dec kl.15.00 kan inte jag.
    Fel vecka för mig. Min sambo jobbar kväll och jag har tre barn att ta hand om.
    Jag vet att det är svårt att hitta en dag där alla kan. Då jag är föräldraledig så skulle jag gärna träffas dagtid. Typ vid 13.00 - tiden under jämna veckor.
    Är det någon fler som vill ha en sån tid?
    Kunde inte förra gången heller pga fel vecka. :(

• aug2005

Jag har också barn som ska hämtas på dagis/skola så kl 15/16 blir för sent för min del. Men det är ju svårt att hitta tid så att det passar alla...
    Gärna en tidigare tid.

Svar på tråden Umeträff