• Cinnamon

    Umeträff

    Hejsan alla Umebor!

    Här kan vi planera våra BT-träffar.

    Inför den första träffen: Vilka tider och dagar passar er?

  • Svar på tråden Umeträff
  • Cinnamon

    Jag gör mig redo för att kasta ut ett datum, en tid och en plats. Få se... Jämn vecka, de närmaste två veckorna, dagtid och ett fik på stan (praktiskt och säkert). Nu kommer det:

    Torsdag den 14/10 klockan 15.00 på kafé Station. Alla umebrudar är välkomna varesig de synts i trådarna eller inte.

  • Cinnamon

    Det verkar som att de flesta kan på torsdag, kör vi på det? Vi får ta nästa träff nån dag när Magnus flikka, Varja och Stöcke kan vara med.

    Är kafé Station ok? Hur gör vi för att hitta igen varann?

  • Cinnamon

    Parken utanför låter bra. Visst finns det bänkar kring rundeln i mitten? Vi kan kanske försöka ta den bänken som är mest mot Station och samlas vid den, då bör vi nog hitta varann. Jag kommer nog att ha på mig min rödvita vinterjacka om det fortsätter vara så här svalt.

  • Cinnamon

    Jag hr blivit förkyld så jag vet inte om jag orkar komma eller inte... Det kan ju vara lite dumt att smitta alla er också. Jag hoppas att ni får det kul!

  • Cinnamon

    Jag kommer inte. *nyser* Jag hoppas att ni får ha det trevligt och att ni känner att det är värt en andra träff.

  • Cinnamon

    December blir nog en ganska intensiv månad för mig. Julavslutningar och grötmiddagar. Mitten slutet på november känns bättre i planeringen.

    Bilder på frisyrer. Jag har sparat undan några som jag gillade på the knot, längre än så har jag inte kommit. Jag kommer nog att fundera tillsammans med frisören.

  • Cinnamon

    Nån som har lust att kasta fram ett datum och en tid?

  • Cinnamon

    *puffar lite*

    Nu är det bara två veckor kvar till första december. Hur ser det ut i almamackorna?

  • Cinnamon

    Klart du är välkommen Avril.

    Är det någon klockan tre inte funkar för? Mig spelar det ingen större roll vilken tid det blir, jag kan planera min dag ganska fritt.

  • Cinnamon

    Efter en snabb översyn så ser det ut som ungefär hälften kan klockan tre. Är det samma som inte kunde förra gången heller så är det lite dumt.

    Kan vi ta det klockan fyra och då ge rum för de som jobbar att dyka upp när de slutat för dagen utan att vi tappar alla som kan på dagtid?

  • Cinnamon

    Så tråkigt att det inte blev något av. Jag har inte hunnit med att vara in och titta här så jag har inte sett hur diskussionen har gått.

    Vi får ta nya tag. Det är svårt när hälfen kan ta ledig på dagtid men inte kväller och helger och andra hälften tvärt om...

  • Cinnamon

    Precis då ska jag träffa min ena tärna och hennes mamma på stan och fundera på tärnkläder. Tisdag passar mig bättre, men är det bara för mig för onsdag inte passar så kör på onsdag.

  • Cinnamon

    Ska vi göra ett nytt försök att träffas? Den här veckan är ju splittrad av röda dagar, men vad tror ni om nästa vecka? Onsdag ser bra ut för mig.

  • Cinnamon

    Väldigt spridda förslag... Några fler röster och förslag?

Svar på tråden Umeträff