• teddy

Färgad underkjol! (se bild!)

Inser precis att jag sååå gärna vill ha en rosa underkjol (krinolin, om de nu e samma sak, fattar inte riktigt?) under min klänning! Eller någon slags rosa tyllkant eller vad man ska kalla det...

Har någon haft det? Tänker ha det? Hur ska ni göra? Jag har ingen aning, inser bara HUR OTROLIGT SNYGGT DET ÄR!!! Glad  Och jag bara måste ha det! 

Kolla här:

Underbart eller hur! Flört
    Men hur gör man?
  • Svar på tråden Färgad underkjol! (se bild!)
  • teddy

oj okej, ja de va ju rätt dyrt... men är du nöjd? tycker du själv de va värt de? :)

• Anny

Nu har jag beställt min underkjol. Svart 23" (ca 58 cm) i chiffon.
    Blev närmare 800:- då frakten som sagt var dyr.
    från pettiskirtstyle.com 

De har redan hört av sig och frågat om en detalj i adressen. Snabb titt på ordern iaf. 

• Pekkiisch4
    Pekkiisch4 skrev 2012-05-29 18:58:00 följande:
    www.toocool.se/sv/fint-och-feminint/50-tals-t...

dem här brukar jag beställa av, världens trevligaste försäljare !!
    Tänkte mest till dig Teddy som ville ha en rosa, tog ett tag innan det klickade att jag hade sett en rosa tyllkjol ;) Jag tänker beställa en röd om den kommer in i sortmentet igen, mailade dem så får svar i morgon, då dem är väääldigt snabba och supertrevliga !

Jag tänkte ha 2 underkjolar, min nixa och sen  den röda tyllen över och testa, annars har jag en perfekt röd tyllkjol till min prickiga kjol ! :)
  • teddy

tack pekkiisch4, den va jättesöt, men jag e ute efter en hellång :)

• knyttan
    teddy skrev 2012-05-29 17:15:15 följande:
    oj okej, ja de va ju rätt dyrt... men är du nöjd? tycker du själv de va värt de? :)
    Ja nu har ju dollarn gått upp rätt mkt med :( Jo jag är hyffsat nöjd. Den är inte lika mjuk och fluffig som jag tänkte att den såg ut på bilden och färgen är inte riktigt samma, men det blir rätt fräckt till klänningen. Jag hade liksom fått på hjärnan att jag skulle ha en rosa underkjol så då var det lika bra att köpa en :) Får se om jag kan sälja av den sen så man får tillbaks lite av pengarna... för som du säger så är det ju en rätt onödig kostnad Tungan ute
  • bruden85

oj va läckert, en sån i rosa skulle va nå...

• Anny

Idag skickas min kjol! Beställde den för mindre än 24 h sedan. Snabbt gick det, än så länge. Hoppas nu bara att den blir riktigt bra.

• teddy
    Anny skrev 2012-05-30 08:52:06 följande:
    Idag skickas min kjol! Beställde den för mindre än 24 h sedan. Snabbt gick det, än så länge. Hoppas nu bara att den blir riktigt bra.
    du får lägga upp en bild sen :)
  • Anny

Nu så: Som lovat. Min svarta knälånga underkjol! Den är riktigt fin. När man tittar ner på den ser det ut att vara en hel del volym, men det blir nog bra.

• servetten
    teddy skrev 2012-05-28 17:14:33 följande:
    servetten: insåg de nu... har du två underkjolar??

oj, såg nu att du frågat mig..

Ja, jag har en enkel med en stålring längst ner och den lila över. är ju ingen stdga i den lila och klänningen behövde puffas ut lite mer än den lila klarar av. kommer bli skönt med luft under klänningen med =)

• servetten
    knyttan skrev 2012-07-31 22:47:22 följande:
    Här ser man lite hur det blev tillslut med underkjol och allt Tungan ute

Jättefint! å grattis :D
  • teddy

Nope.... jag bestämde mig just idag för att skippa de här me färgad underkjol! Har inte lyckats me de ännu o nu struntar jag i det, ett så kallat orosmoln som förvinner! 

• Dalatösen

Här hoppar jag in då jag är sugen på en lila underkjol! Hur blev det?

Minuz skrev 2012-04-06 07:05:16 följande:
    Denna idé bara måste jag sno. Får prova att färga min underkjol LILA!
  • Minuz
    Dalatösen skrev 2012-12-06 16:39:33 följande:

Här hoppar jag in då jag är sugen på en lila underkjol! Hur blev det?

Hann aldrig prova, tyvärr
  • Dalatösen

Okej, tack för svaret ändå! Jag kan inte se servettens bilder och kan heller inte klicka på namnet, någon som vet varför?

• knyttan
    Dalatösen skrev 2012-12-07 23:03:24 följande:
    Okej, tack för svaret ändå! Jag kan inte se servettens bilder och kan heller inte klicka på namnet, någon som vet varför?
    Det är för att hon har avregistrerat sig.
Svar på tråden Färgad underkjol! (se bild!)