• LindaochJohn

Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?

Hej!

Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
    Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!

• Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
  • Annamolly

Sahar ska min "karl" se ut. Tydligen ar det trendigt nu att ha ljus kostym med svarta detaljer. Han sag det nagonstans och tyckte det var snyggt, jag har inte hjalpt till alls. Hans pappa sager att han inte far ha svart slips i kyrkan men det far bli ett senare problem... ;)
    2013.06.22 Samos, Grekland
  • stormhelen
    Sassabrassamandelmassa skrev 2013-04-30 09:58:22 följande:
    www.suitopia.se/sv/customer-gallery/ Massa roliga bröllopsbilder October 2012 är min favvo.
    Är det bilden som du tycker är rolig eller är det kostymen du tycker är snygg (eller kanske ful, rolig etc) ?  Glad

Haha, det var från det företaget som vi beställde/ köpte kostymen från.

Det blev en marinblå kostym, med champagnefärgad väst och typ "mellanblå" kravatt och näsduk.

• lillapia

Här kommer han ha, grå o svart :). 

• MissA93

Detta + svarta halvtighta jeans :)

• FrökenW

Han ska ha uniform. Kan vara det lättaste beslutet hittils. Och den minsta budgetposten.

Inga bilder tillgängliga än, tyvärr. Men kul tråd. Älskar både seersucker och tweed, hade nog försökt få igenom det senare om det hade varit aktuellt men är långt ifrån säker på att jag lyckats.

• FrökenW

Fast såhär, ungefär. 

Noterar för övrigt vid bildgoogling att BT har döpt bilden på flygvapnets stora mässdräkt som illustrerar infosidan om uniform som bröllopsklädesel till 'armeuniform'.
  • kitkät

Såhär kommer han se ut, fast med aprikosfärgad kravatt och näsduk: 

• jenniferochaugust

Vilken rolig tråd!
    Jag ahr skapat 4 inspirationsmappar för bruden, brudgummen, marsalkerna och tärnorna. Så jag har stenkoll på hur det ska se ut :) Så här ska min fina kille se ut, ljus och fin som bruden!

Jag kommer att matcha det ljusrosa med min bukett :)
  • pamjofre

Så här ska min m2b se ut; svart mönstrad kavaj, frackskjorta, väst i ivory med silvertrådar samt palstrong och näsduk i mörk lila.

• CJ5

Så här nånting får det bli, vi är lite oense om höjden på hatten dock!

• CJ5

Nej men, vart tog bilden vägen? den var ju med när jag postade inlägget.

• pamjofre

Här kommer min stiliga man:

Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?