• LindaochJohn

Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?

Hej!

Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
    Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!

• Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
  • Kattpoet

Baby Freeze var är din karl i från?

Jag hade faktiskt tänkt att matcha min karl med en folkdräkt från Sverige MEN  den jag har kommer jag inte i, mina tuttar har blivit lite förstora och jag ser ut som  något ur  en Amerikansk reklam om tysk  Oktober fest. 

• baby freeze
    Kattpoet skrev 2011-07-06 17:03:23 följande:
    Baby Freeze var är din karl i från?

Jag hade faktiskt tänkt att matcha min karl med en folkdräkt från Sverige MEN  den jag har kommer jag inte i, mina tuttar har blivit lite förstora och jag ser ut som  något ur  en Amerikansk reklam om tysk  Oktober fest. 
    Ungern. Deras dräkter är urläckra.
  • Kattpoet

Baby Freeze det är de men jag förstå hans motständ, kanske om du berättar din Fetish så säger han  ja.

• Future Mrs S
    LindaochJohn skrev 2011-07-06 16:56:53 följande:
    Snyggt!  Skrattande
    Tack! :D 
    Kommer passa min m2b så bra... ;D  
  • baby freeze
    Kattpoet skrev 2011-07-06 17:07:03 följande:
    Baby Freeze det är de men jag förstå hans motständ, kanske om du berättar din Fetish så säger han  ja.
    Hahaha, ja man kan ju hoppas! Jag tror att han skulle för min skull oavsett, men det känns lite taskigt ifall han hellre vill ha en snajdig kostym.
  • förlovadflicka
    baby freeze skrev 2011-07-06 17:00:34 följande:
    Jag älskar karlar i folkdräkt, och jag frågade per sms killen hur svårt det skulle bli att fixa fram en dräkt från hans hemland. Hans svar:
    Väldigt svårt, mest med tanke på det motstånd jag kommer att göra! :)

Han kommer vara skitsnygg oavsett, men han hjälper mig inte i min fetish... hahaha!

Haha, det hade han nog varit gullig i ^^

Min kommer ha en mörkbrun kostym (hoppas hitta en i helgen) o en guldig, mönstrad väst med kravatt, näsduk och manschettknappar till :)

• baby freeze
    förlovadflicka skrev 2011-07-06 17:09:05 följande:

Haha, det hade han nog varit gullig i ^^

Min kommer ha en mörkbrun kostym (hoppas hitta en i helgen) o en guldig, mönstrad väst med kravatt, näsduk och manschettknappar till :)

Jag ska säga det till honom!

Din blivandes utstyrsel verkar mycket fin! Snyggt med mörkbrunt och guld, och ni kommer matcha snyggt tror jag tralalala.
  • förlovadflicka
    baby freeze skrev 2011-07-06 17:11:54 följande:
    Jag ska säga det till honom!

Din blivandes utstyrsel verkar mycket fin! Snyggt med mörkbrunt och guld, och ni kommer matcha snyggt tror jag tralalala.
    Tralala, det tror jag också :D
  • LindaochJohn

puffar för mer BILDER i tråden, haha! Tungan ute

• förlovadflicka
    LindaochJohn skrev 2011-07-06 17:36:45 följande:
    puffar för mer BILDER i tråden, haha! Tungan ute
    Förlåt! (Lägger upp bilder när vi gift oss ;))
Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?