• LindaochJohn

Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?

Hej!

Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
    Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!

• Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
  • Toktant

Verkligen jättesnyggt! Och intressant med ett annorlunda material som ser lite mer "ledigt" ut. Jag och min man funderar på ett skärgårdsbröllop, och det här är de första kläderna han skulle kunna tänka sig! Var kan man hitta dessa kläder eller liknande?

• galex
    Willow skrev 2012-03-22 13:44:00 följande:
    Seersucker tyg (vet ej om det heter sa pa svenska) ar ett bra alternativ nar det ar varmt och snyggare an linne. Det ar aven bra om ni reser eftersom det inte skrynklar lika mycket. Och jag tycker en seersucker kostym ar sa grymt snyggt. Den kan kläs upp likaval som kläs ner, passar med bade oppen skjorta, slips, fluga och ser snygg ut med bara byxor och en snygg skjorta till nar det blir for varmt och han vill ta av sig kavajen. Plus att det ar en kostym som han kan anvanda igen om ni ska pa var och sommarbrollop i framtiden. Jag tycker att det ar jattesnyggt med en bla och vit seersucker kostym till en sommar eller strandbrollop - ser liksom frascht, snyggt och avslappnat ut samtidigt!

Det här tyckte jag och min man var jättesnyggt! Sådär lagom ledigt men ändå uppklätt. Skulle passa ett skärgårdsbröllop!
  • silkesbrud
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-03-23 21:18:54 följande:
    Jag är käääääär!!!!
    Kolla www.byeneroth.com. Likanade stil. Vi har köpt våra kläder i deras showroom i Stockholm.  Dom hade även kavjer med ståkrage och passformen är grym!

• niriel

Vi fick precis hem hela kitet från Uppklädd by Eneroth, jääääklar vad snyggt det är!! Kan varmt rekommendera den säljaren, kan knappt vänta tills det är dags att klä upp blivande maken i outfiten!Hjärta

• Hoffsennanen Tottoplex

Testade sidan Alibaba.com men funkade inte? Vill verkligen ha åren sån! Kollade byeneroth, hitta väldigt snygg väst med kravatt där....Åååh...

• pernillaochhenrik

Jag har ingen bild på honom nu.. Men han blir sjukt snygg.. Han har en mörkgrå slimmad kostym från Tiger of Sweden... (finns nog på deras hemsida) Lite coola detaljer på som dubbla fickor på ena sidan på kavajen (en stor och en liten)
    Han har en vit smoking skjorta. Vi/han hittade en väst och kravatt i nästan precis samma färg som min klänning.. (lite åt champange hållet, men inte riktigt) Maschettknapparna har han fått av mig och dom är kompasser då han är sjöman.. Åååå han är sååååå snygg!! Men det tycker nog alla brudar om sina blivande män...  

• Five year engagement

Vi ska ha ett litet borgeligt bröllop med endast föräldrar, syskon och närmaste vännerna... 

vi ska ha enkel klädsel men ändå fint. Min klänning kommer inte va hellång, den är assymetrisk.
    Mannen ska se ut såhär

Byxa, skjorta, väst och slips köpta på Dressman idag, ska kanske byta lite storlekar då västen var något tight.

• Hoffsennanen Tottoplex

Vart får man tag på denna vackra skapelse??
  • Missan

Tänker likt många andra här på kravatt, fast med "vanlig" svart kostym, å vit väst... Min M2B är väldigt V-formad, (vilket jag är väldigt tacksam för ) men det gör att det är lite svårt att hitta kostymer som passar honom över axlarna och samtidigt i midjan, är det nån som har nåt bra förslag på ställen som säljer lite mer slim-fit kostymer som passar för vältränade killar??

Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?