Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
Hej!
Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!
Hej!
Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!
Verkligen jättesnyggt! Och intressant med ett annorlunda material som ser lite mer "ledigt" ut. Jag och min man funderar på ett skärgårdsbröllop, och det här är de första kläderna han skulle kunna tänka sig! Var kan man hitta dessa kläder eller liknande?
Vi fick precis hem hela kitet från Uppklädd by Eneroth, jääääklar vad snyggt det är!! Kan varmt rekommendera den säljaren, kan knappt vänta tills det är dags att klä upp blivande maken i outfiten!
Testade sidan Alibaba.com men funkade inte? Vill verkligen ha åren sån! Kollade byeneroth, hitta väldigt snygg väst med kravatt där....Åååh...
Jag har ingen bild på honom nu.. Men han blir sjukt snygg.. Han har en mörkgrå slimmad kostym från Tiger of Sweden... (finns nog på deras hemsida) Lite coola detaljer på som dubbla fickor på ena sidan på kavajen (en stor och en liten)
Han har en vit smoking skjorta. Vi/han hittade en väst och kravatt i nästan precis samma färg som min klänning.. (lite åt champange hållet, men inte riktigt) Maschettknapparna har han fått av mig och dom är kompasser då han är sjöman.. Åååå han är sååååå snygg!! Men det tycker nog alla brudar om sina blivande män...
Vi ska ha ett litet borgeligt bröllop med endast föräldrar, syskon och närmaste vännerna...
vi ska ha enkel klädsel men ändå fint. Min klänning kommer inte va hellång, den är assymetrisk.
Mannen ska se ut såhär
Tänker likt många andra här på kravatt, fast med "vanlig" svart kostym, å vit väst... Min M2B är väldigt V-formad, (vilket jag är väldigt tacksam för ) men det gör att det är lite svårt att hitta kostymer som passar honom över axlarna och samtidigt i midjan, är det nån som har nåt bra förslag på ställen som säljer lite mer slim-fit kostymer som passar för vältränade killar??
Missan!
Kolla in www.suitopia.se/sv/
Där kan man få en kostym uppsydd efter egna mått och precis som man vill ha den. Priser från 1690 kr!