• LindaochJohn

Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?

Hej!

Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
    Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!

• Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
  • Lesthi

Dethär är det som är planerad till min karl just nu, byxorna vet vi inte än. Det är han så kräsen med så det blir svårt :'D
  • FrökenMäkelä

Ingen vars man som haft svart skjorta på sig på bröllopet som kan visa bild?
    Jag fullkommligen älskar svarta kläder på mörkhåriga killar vilket min sambo är. Men för att det inte ska bli helsvart så funderar vi på västen i någon snygg grå färg och slipsen är orange och likaså bröstnäsduken.

Sambon är halvt om halvt med på idén men skulle gärna se bilder på liknande innan han bestämmer sig.

Men jag är usel på googla så jag hittar inget liknande det jag/vi söker.

• johannaochdennis

Ursäkta dålig bildkvalité och bortsett från att kravatten inte är i sin ordning så kommer min M2B se ut såhär =) Han är rödhårig och dessa färger gör sig väldigt bra ihop med hans hudton och hårfärg. Bestman kommer ha likadan kravatt och väst =)

• Chicita
    FrökenMäkelä skrev 2013-01-24 10:41:01 följande:

Ingen vars man som haft svart skjorta på sig på bröllopet som kan visa bild?
    Jag fullkommligen älskar svarta kläder på mörkhåriga killar vilket min sambo är. Men för att det inte ska bli helsvart så funderar vi på västen i någon snygg grå färg och slipsen är orange och likaså bröstnäsduken.

Sambon är halvt om halvt med på idén men skulle gärna se bilder på liknande innan han bestämmer sig.

Men jag är usel på googla så jag hittar inget liknande det jag/vi söker.

Inget av dom här är väl precis vad du menade men kanske tillräckligt för att din blivande skulle kunna tänka sig resultatet

• FrökenMäkelä
    Chicita skrev 2013-01-24 11:31:53 följande:
    Inget av dom här är väl precis vad du menade men kanske tillräckligt för att din blivande skulle kunna tänka sig resultatet

Åh tack! Det gav ju en betydligt klarare bild om hur det kan komma att se ut.
    Vad skrev du när du leta för jag har verkligen försökt med det mesta utan att hitta något :(
  • Chicita
    FrökenMäkelä skrev 2013-01-24 12:46:57 följande:
    Åh tack! Det gav ju en betydligt klarare bild om hur det kan komma att se ut.
    Vad skrev du när du leta för jag har verkligen försökt med det mesta utan att hitta något :(
    black suit black shirt wedding

Jag började med att skriva black shirt wedding och då kom det här upp som förslag, så jag körde på det Glad
  • Linnea89

Så här fin kommer min blivande att vara! :)
  • Linnea89

Detaljbild. Västen och plastrongen i en mer rättvis färg, syns inte så bra vilken färg det är på den översta. Lite åt champange hållet!
  • WinterWonderland

Hello!

Nu är den inte färdigsydd än men idén är att resultatet ska se ut ungefär såhär. Tweed kostym med väst i grått och slips i champange/guld.

Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?