Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
Hej!
Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!
Hej!
Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!
Ingen vars man som haft svart skjorta på sig på bröllopet som kan visa bild?
Jag fullkommligen älskar svarta kläder på mörkhåriga killar vilket min sambo är. Men för att det inte ska bli helsvart så funderar vi på västen i någon snygg grå färg och slipsen är orange och likaså bröstnäsduken.
Sambon är halvt om halvt med på idén men skulle gärna se bilder på liknande innan han bestämmer sig.
Men jag är usel på googla så jag hittar inget liknande det jag/vi söker.
Ursäkta dålig bildkvalité och bortsett från att kravatten inte är i sin ordning så kommer min M2B se ut såhär =) Han är rödhårig och dessa färger gör sig väldigt bra ihop med hans hudton och hårfärg. Bestman kommer ha likadan kravatt och väst =)
Ingen vars man som haft svart skjorta på sig på bröllopet som kan visa bild?
Jag fullkommligen älskar svarta kläder på mörkhåriga killar vilket min sambo är. Men för att det inte ska bli helsvart så funderar vi på västen i någon snygg grå färg och slipsen är orange och likaså bröstnäsduken.
Sambon är halvt om halvt med på idén men skulle gärna se bilder på liknande innan han bestämmer sig.
Men jag är usel på googla så jag hittar inget liknande det jag/vi söker.
Hello!
Nu är den inte färdigsydd än men idén är att resultatet ska se ut ungefär såhär. Tweed kostym med väst i grått och slips i champange/guld.
Jättefina kläder :) Har tänkt något liknande till min m2b!