• LindaochJohn

Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?

Hej!

Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
    Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!

• Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
  • Jossis81

Så här kommer min sambo att se ut på bröllopet. Å det sötaste är att våran son har exaxt samma kläder!
  • LindaochJohn

Jättefint Jossis81!!!

Vi surfade runt lite igår o min m2b fastnade för denna:

Någon som något liknande i Sverige? Den här kommer från Alibaba.com - är det samma som Landyhridal?
    Någon som vet?
  • hjgs

Min ville ha mörkgrå kostym, så vi har beställt den här i mörkgrått, till den ska han ha silvrig väst, vit skjorta och vinröd cravatt och vinröd näsduk. och laila bagga manchettknappar
  • Oniq

Min filur kommer att ha ungefär såhär fast kavaj och byxor är silvergrå
    till det har han manchettknappar, 20-sidiga tärningar
    och Thundercats bälte

Sonen kommer att ha sin kung-fu dräkt.

• hjgs
    stava kan jag tydligen inte heller bagge ska det ju va
  • hjgs
    Chicita skrev 2011-07-07 13:08:35 följande:
    Min blivande kommer att ha det här på sig + svärd Flört
    har läst lite i andra trådar om erat bröllop hoppas verkligen att du kommer visa nån bild efteråt vore så spännande tycker ni verkar ha ett härligt koncept
  • hjgs
    LindaochJohn skrev 2011-07-07 11:40:30 följande:
    Jättefint Jossis81!!!

Vi surfade runt lite igår o min m2b fastnade för denna:

Någon som något liknande i Sverige? Den här kommer från Alibaba.com - är det samma som Landyhridal?
    Någon som vet?
    jag vet inte vad landybridal är men har beställt lite olika ifrån alibaba kanske kan svara på nått du funderar över
  • Chicita
    hjgs skrev 2011-07-07 16:35:06 följande:
    har läst lite i andra trådar om erat bröllop hoppas verkligen att du kommer visa nån bild efteråt vore så spännande tycker ni verkar ha ett härligt koncept
    Det kommer säkert bilder, bara vi får hem dom efter bröllopet sen Glad
    Vi valde ett koncept där själva dagen och upplevelsen står i centrum och en epok som passar oss och vårt intresse. 
    Ingen av oss är någon som älskar uppmärksamhet så det var en bra kompromiss för oss... Glad 
Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?