• LindaochJohn

Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?

Hej!

Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
    Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!

• Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
  • Millan77
    Jag hoppades att få lite förslag på kläder till min gubbe här. Vi kommer att gifta oss i Karibien o han kommer nog att svettas rätt mycket om han ska ha kavaj o väst o allt på sig, jag vill gärna att han ska kunna ha det på sig fast att det inte gör något om han tar av det. Hjälp mig gärna med förslag. Hittar liksom bara fullt på klädda killar;)
  • Willow
    Camilla Boström skrev 2012-03-22 12:22:50 följande:Jag hoppades att få lite förslag på kläder till min gubbe här. Vi kommer att gifta oss i Karibien o han kommer nog att svettas rätt mycket om han ska ha kavaj o väst o allt på sig, jag vill gärna att han ska kunna ha det på sig fast att det inte gör något om han tar av det. Hjälp mig gärna med förslag. Hittar liksom bara fullt på klädda killar;)
    Seersucker tyg (vet ej om det heter sa pa svenska) ar ett bra alternativ nar det ar varmt och snyggare an linne. Det ar aven bra om ni reser eftersom det inte skrynklar lika mycket. Och jag tycker en seersucker kostym ar sa grymt snyggt. Den kan kläs upp likaval som kläs ner, passar med bade oppen skjorta, slips, fluga och ser snygg ut med bara byxor och en snygg skjorta till nar det blir for varmt och han vill ta av sig kavajen. Plus att det ar en kostym som han kan anvanda igen om ni ska pa var och sommarbrollop i framtiden. Jag tycker att det ar jattesnyggt med en bla och vit seersucker kostym till en sommar eller strandbrollop - ser liksom frascht, snyggt och avslappnat ut samtidigt!

• Willow

Kunde av nan anledning inte fa in tva bilder samtidigt, har kommer en battre narbild, aven med slips. En annan sak som ar bra med dem ar att det passar alla aldrar eftersom den kan stylas sa olika.

• sabz

VI har inte varit och tittat på kläder till honom ännu, men jag har tänkt mig något sånt här (och han litar på mig och tyckte också att det var fint):

• Millan77
    Willow skrev 2012-03-22 13:44:00 följande:
    Seersucker tyg (vet ej om det heter sa pa svenska) ar ett bra alternativ nar det ar varmt och snyggare an linne. Det ar aven bra om ni reser eftersom det inte skrynklar lika mycket. Och jag tycker en seersucker kostym ar sa grymt snyggt. Den kan kläs upp likaval som kläs ner, passar med bade oppen skjorta, slips, fluga och ser snygg ut med bara byxor och en snygg skjorta till nar det blir for varmt och han vill ta av sig kavajen. Plus att det ar en kostym som han kan anvanda igen om ni ska pa var och sommarbrollop i framtiden. Jag tycker att det ar jattesnyggt med en bla och vit seersucker kostym till en sommar eller strandbrollop - ser liksom frascht, snyggt och avslappnat ut samtidigt!

Jättesnyggt! Ska visa gubben sen när han kommer hem:) Tack
  • niriel
    Willow skrev 2012-03-22 13:47:16 följande:

Kunde av nan anledning inte fa in tva bilder samtidigt, har kommer en battre narbild, aven med slips. En annan sak som ar bra med dem ar att det passar alla aldrar eftersom den kan stylas sa olika.

Jättefint! Otroligt härligt sommar-snyggt! Annras gillar jag linne, och om man hittar en blandning (jag är ingen tygexpert på något sätt så jag vet inte riktigt vilken typ av blandning man vill ha) så ska det gå att hitta sådan som inte skrynklar sig så hemskt heller. Och svalt är det..
  • Hoffsennanen Tottoplex
    LindaochJohn skrev 2011-07-07 11:40:30 följande:
    Jättefint Jossis81!!!

Vi surfade runt lite igår o min m2b fastnade för denna:

Någon som något liknande i Sverige? Den här kommer från Alibaba.com - är det samma som Landyhridal?
    Någon som vet?
    Jag är käääääär!!!!
  • lepaus
    Willow skrev 2012-03-22 13:44:00 följande:
    Seersucker tyg (vet ej om det heter sa pa svenska) 
    Seersucker är bäckebölja-tyg (alltså typ kräppat) :)
  • AnnL

Min m2B ska ha sin svarta kostym som han lät sy upp i Thailand, vit skjorta, vit väst och mörkgrön kravatt. Som corsage blir den en stor vit kalla :)

Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?