• LindaochJohn

Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?

Hej!

Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
    Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!

• Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
  • LindaochJohn
    hjgs skrev 2011-07-07 16:36:36 följande:
    jag vet inte vad landybridal är men har beställt lite olika ifrån alibaba kanske kan svara på nått du funderar över
    Oki, har de varit bra att ha att göra med? Hur var storlekarna?
    Jag vet inte om vi vill beställa från utlandet, hade nog hellre hittat den någobstans i Sverige..
  • Chicita
    LindaochJohn skrev 2011-07-07 18:21:23 följande:
    Jag vet inte om vi vill beställa från utlandet, hade nog hellre hittat den någobstans i Sverige..
    Suitopia - kanske?
    Jag vet inte hur dom funkar men det kanske är ett alternativ.
    Annars borde en skräddare kunna fixa en sån åt er efter bilden 
  • hjgs
    LindaochJohn skrev 2011-07-07 18:21:23 följande:
    det är typ som ebay eller liknade det är olika säljare, så jag vet inte hur just den säljaren är.
  • Pinkgrape
    Min blivande kommer ha detta:

En svart kostym, inte den på bilden, men ja.. ni förstår :)

En rosa väst och kravatt, likadana som på bilden.

Svarta converse.

Knapphåls"blomman".

Han har själv valt det mesta och jag tror att han kommer se väldigt stilig ut :D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Verogringa
    Oniq skrev 2011-07-07 13:54:58 följande:

Min filur kommer att ha ungefär såhär fast kavaj och byxor är silvergrå
    till det har han manchettknappar, 20-sidiga tärningar
    och Thundercats bälte

Sonen kommer att ha sin kung-fu dräkt.

Söker liknande! Vart har du hittat den?
  • Gottblåbär
    LindaochJohn skrev 2011-07-07 11:40:30 följande:
    Jättefint Jossis81!!!

Vi surfade runt lite igår o min m2b fastnade för denna:

Någon som något liknande i Sverige? Den här kommer från Alibaba.com - är det samma som Landyhridal?
    Någon som vet?
    Åh min mb2 fastna med för den.. vilken säljare? kan du direkt länka?
  • Aniara4

Hahaha, jag trodde den här tråden skulle handla om karlns utseende och att man skulle lägga in inspirationsbilder på Brad Pitt och Johnny Depp och säga "en sån här skulle jag vilja ha". Kyss Hann tänka att Bröllopstorget slagit nytt rekord i ytlighet innan tråden laddade.  Skrattande

Min sambo har äntligen fått tummen ur och ska snart gå och titta på kostym, det har jag (och floristen) väntat länge på. Först tyckte han det var onödigt eftersom han har två kostymer, båda trista mörkgrå jobbkostymer med säckiga byxor... Han vill varken ha svart eller ljusgrå eftersom han inte tycker han passar i det, så han kommer att leta efter en ljust blågrå eller blekgrön i första hand.

Sen röstar jag på väst och kravatt, men han får bestämma själv där. Jag vet att han har ett bra smakråd med sig.

• niriel

Min m2b föll pladask för det här med Nehru, så det får det bli! Glad Tycker att det är helt otroligt snyggt..

• LindaochJohn
    niriel skrev 2011-11-22 13:36:24 följande:
    Min m2b föll pladask för det här med Nehru, så det får det bli! Glad Tycker att det är helt otroligt snyggt..

Är det så det heter när den är längre? Som min m2b vill ha den?
    Vart hittade du den här?
  • niriel

Nehru är, om jag har fattat det rätt, lite som frockcoaten men med kina-krage istället och med kanske lite annan skärning och oftast i ganska mycket färg och brokad. Men Vi håller det lite på mattan! Den här finns via http://uppkladd.byeneroth.com/?sel=Selection&subCat=Nehru&PHPSESSID=91fd0a4ba08e6ca57a09ae7bfdbe13fa#, det verkar vara en sjukt bra affär där man kan beställa och få skickat till platsen för bröllopet om man vill hyra, så att man inte måste hämta där utan kan få det skickat. De har varit kanon när min m2b har varit i kontakt med dem!

Svar på tråden Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?