Bildtråd: Hur ska er m2b se ut?
Hej!
Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!
Hej!
Tycker det finns alldeles för lite inspirationsbilder på brudgumens kläder här!
Min m2b vet inte alls hur han vill se ut o behöver få tips!
En rosa väst och kravatt, likadana som på bilden.
Min filur kommer att ha ungefär såhär fast kavaj och byxor är silvergrå
till det har han manchettknappar, 20-sidiga tärningar
och Thundercats bälte
Sonen kommer att ha sin kung-fu dräkt.
Hahaha, jag trodde den här tråden skulle handla om karlns utseende och att man skulle lägga in inspirationsbilder på Brad Pitt och Johnny Depp och säga "en sån här skulle jag vilja ha". Hann tänka att Bröllopstorget slagit nytt rekord i ytlighet innan tråden laddade.
Min sambo har äntligen fått tummen ur och ska snart gå och titta på kostym, det har jag (och floristen) väntat länge på. Först tyckte han det var onödigt eftersom han har två kostymer, båda trista mörkgrå jobbkostymer med säckiga byxor... Han vill varken ha svart eller ljusgrå eftersom han inte tycker han passar i det, så han kommer att leta efter en ljust blågrå eller blekgrön i första hand.
Sen röstar jag på väst och kravatt, men han får bestämma själv där. Jag vet att han har ett bra smakråd med sig.
Min m2b föll pladask för det här med Nehru, så det får det bli! Tycker att det är helt otroligt snyggt..
Nehru är, om jag har fattat det rätt, lite som frockcoaten men med kina-krage istället och med kanske lite annan skärning och oftast i ganska mycket färg och brokad. Men Vi håller det lite på mattan! Den här finns via http://uppkladd.byeneroth.com/?sel=Selection&subCat=Nehru&PHPSESSID=91fd0a4ba08e6ca57a09ae7bfdbe13fa#, det verkar vara en sjukt bra affär där man kan beställa och få skickat till platsen för bröllopet om man vill hyra, så att man inte måste hämta där utan kan få det skickat. De har varit kanon när min m2b har varit i kontakt med dem!