• ingenjörsbruden

    I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

    Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

    ...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

  • Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

    Jaså, det blev ju jag


    Daa skrev 2010-02-16 18:43:31 följande:
    Vem vill ta 5000?
    Men nu måste jag dra.

  • passionsblomman

    Det heter det inte alls. Man kan själv. Och man kan ensam också. Det går så bra så. Allt beror egentligen på hur man ser det.

    När jag flyttade hemifrån ville jag bo själv. Men nu skulle jag inte vilja bo ensam. Fast ibland vill jag båda delarna samtidigt fortfarande.


    Daa skrev 2010-02-16 18:40:33 följande:
    "Åka själv"? Ensam, heter det. Om man ska vara noggrann.
  • Jenny står brud 090801

    Tack


    Villemoa skrev 2010-02-16 18:05:21 följande:
    Om jag inte hinner in i morgon så HURRA, HURRA, HURRA, HURRA och GRATTIS i förskott till Jenny och Blompojken! Nu ska jag gå och mysa med det lilla blåögda busfröet
  • lanovia 08

    Bra jobbat hörrni! *tummen upp till alla er som drog tråden i land*

    Skulle gärna vilja läsa ikapp allt ni skrivit men det ligger en liten tjej nere och gråter. Det har ju gått 5min sedan hon slutade äta så det måste vi ju förstå att hon är hungrig igen.

  • Hvidbrud

    Min övertrötta har precis kolapsat. Hennes pappa skulle vara hemma först, tydligen... Pappas flicka...
    Tänk att vi han 5000! Klappar oss på axeln.

  • Daa

    Hjälp...!
    Fru Bygg skrev 2010-02-16 18:44:10 följande:


    Du fick den Daa.... Startar du den nya tråden nu då?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...